فرماندار گناوه گفت: بر اساس آخرین آمار با تزریق ۶۳ هزار و ۸۰۷ دز واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در این شهرستان، روند واکسیناسیون کرونا به میانگین ۵۲.۵ درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۹۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 21 September 2021

غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با اقدام‌ها و تلاش‌های خوبی که در زمینه مقابله با شیوع کرونا از جمله تسریع در واکسیناسیون جمعیت هدف صورت گرفته است، وضعیت کرونایی شهرستان بهتر شده و به رنگ زرد رسیده است.

وی اظهارداشت: بهبود وضعیت کرونایی منطقه به منزله پایان این بیماری نیست و باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مشارکت مردم در واکسیناسیون عمومی ادامه یابد تا هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس و بازگشت به زندگی عادی باشیم.

مهرجو از همه واجدین شرایط تزریق واکسیناسیون خواست بدون در نظر گرفتن نوع واکسن مشارکت همگانی داشته باشند تا در پایان آبان به وضعیت مطلوب‌تری دست یابیم.

وی بیان کرد: ساکنان روستاها بویژه روستاهای در جوار شهر گناوه در امر تزریق واکسن مشارکت بیشتری داشته باشند و در این زمینه به کمک و همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نیازمندیم.

فرماندار گناوه با تقدیر از همه کسانی که در مقابله با شیوع کرونا در سطح شهرستان همکاری دارند، تقدیر کرد و گفت: هیات‌های نظارت و کنترل ستاد مقابله با کرونا بر رعایت پروتکل‌ها در سطح شهرستان نظارت جدی داشته باشند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار