معاون استاندار بوشهر با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی نخستین بیمارستان مجهز محله‌ای بوشهر گفت: بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت عالیشهر مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 20 September 2021

مهرداد ستوده ظهر امروز در بررسی روند ساختمان بیمارستان محله‌ای در شهر جدید عالیشهر بوشهر با بیان اینکه این مرکز درمانی عملیات ساخت آن سال 1397 آغاز شد اظهار داشت: این مرکز درمانی به‌عنوان نخستین بیمارستان محله‌ای در مهرماه امسال با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح می‌شود.

وی پیشرفت فیزیکی این بیماران را 95 درصد دانست و بیان کرد: در ساخت بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر با 20 تخت بستری و بخش‌های گوناگون درمانی، تشخیصی و تخصصی نقش مهمی در با پاسخگویی به نیازهای درمانی به‌ویژه در بخش کرونا است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در استان خاطر نشان کرد: در 4 سال گذشته مطالبات مردم در حوزه زیرساخت‌های درمانی در شهرهای مختلف استان بوشهر محقق شده و در این زمینه می‌تواند به تجهیز و تکمیل بیمارستان‌های دیلم و اهرم اشاره کرد.

ستوده افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی اقدامات مهم و موثر در شهرها و روستاهای استان بوشهر انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم با اشاره به ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در شهرها و روستاهای استان بوشهر بیان کرد: طرح‌های مختلف درمانی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم استان بوشهر اجرا شده که ساخت بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر از آن جمله است.

سعید کشمیری با بیان اینکه بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر بوشهر در روزهای آینده مورد با حضور وزیر بهداشت افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد گفت: با افتتاح این مرکز درمانی نیاز ساکنان این شهر جدید برای دریافت خدمات درمانی تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهر هم با ساخت مرکز خدمات جامع سلامت این شهر را در اولویت برنامه‌ها دانست و افزود: اکنون بیمارستان محلی و مرکز خدمات جامع سلامت سردار شهید سلیمانی شهر جدید عالیشهر در آستانه تکمیل و افتتاح است.

علی مقاتلی باتأکید بر تأمین اعتبارات برای خرید برخی تجهیزات افزود: برخی از تجهیزات این بیمارستان نیازمند خرید نقدی شامل تجهیزات سامانه دفع فاضلاب و هواساز با 10 میلیارد تومان اعتبار است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح این مرکز درمانی بخش مهمی از نیازهای ساکنان شهر جدید عالیشهر و مناطق پیرامونی آن برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار