رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: به دنبال آن هستیم تماشاگران فوتبال که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‎اند به صورت محدود برای تماشای لیگ‌های کشوری به ورزشگاه‌ها بروند.
کد خبر: ۹۹۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 19 September 2021

غلامرضا نوروزی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر به سابقه ۲۲ ساله این هیات اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بیشتر هیات‌های پزشکی ورزشی استان‌ها مرکز تخصصی پزشکی ورزشی دارند، فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان بوشهر کمک خواهد کرد تا این مرکز در شهر بوشهر و سایر شهرستان‌ها راه اندازی شود.

او ادامه داد: با توجه به حواشی به وجود آمده در فعالیت مسئولان پیشین هیات پزشکی ورزشی، در یک سال گذشته کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست این هیات را اداره کرد که تلاش‌های خوبی صورت گرفت و پیشنهاد می‌شود برای استفاده از تجربه‌های او، به عنوان قائم مقام در این هیات حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین با اشاره به رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها، عنوان کرد: با توجه به اینکه از ۲۷ شهریور تنها ۵۰ شهر در وضعیت قرمز قرار گرفتند باشگاه‌های خصوصی و رشته‌های مختلف با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، در مناطق نارنجی فعالیت خود را ازسر گرفته‌اند، ولی همچنان استخر‌های سرپوشیده تعطیل هستند.

نوروزی گفت: به دنبال آن هستیم با توجه به سرعت بخشی واکسیناسیون در کشور با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا تماشاگران فوتبال که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‎اند به صورت محدود برای تماشای لیگ‌های کشوری وارد ورزشگاه‌ها شوند.

او بیان کرد: باتوجه به کاهش ذخایر خونی در کشور، جامعه ورزش در طرح ملی نذر خون که تا اربعین حسینی ادامه دارد، مشارکت کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: هر هیات در قالب یک رشته ورزشی فعالیت دارد، اما هیات پزشکی ورزشی این استان به بیش از ۵۰ رشته ورزشی خدمات ارائه می‌کند.

احمد بهروزیان فرد افزود:کرونا به ورزش خسارت جبران ناپذیری وارد کرد و بیش از ۸۰۰ باشگاه و مکان ورزشی استان بوشهر را به تعطیلی کشاند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی، هنوز بیشتر مکان‌های ورزشی استان بوشهر راه اندازی نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر توسعه فعالیت‌های هیات پزشکی ورزشی در شهرستان‌های استان، بیان کرد: به‌زودی ساخت کلینیک پزشکی ورزشی در شهرستان‌های گناوه و کنگان آغاز می‌شود.

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد و قاسم بَرجویی‌فرد با ۱۴ رای به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار