رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: یک بخش جدید درمانی در این بیمارستان با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و همت خیران این شهرستان در این بیمارستان ایجاد شد.
کد خبر: ۹۸۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 31 August 2021

دکتر محمدعلی دریانورد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در بیمارستان یک بخش بلااستفاده و قدیمی وجود داشت که با هزینه ۱۰ میلیارد ریال بهسازی، تجهیز و با تمامی امکانات برای خدمات رسانی بهتر به همشهریان راه‌اندازی شده است.

وی اظهارداشت: این بخش به عنوان سومین بخش جدید این بیمارستان، با توجه به فروکش کردن شیوع کرونا و امکان پوشش بیماران کووید ۱۹ در بخش‌های موجود قبلی، برای خدمت دهی بهتر به مادران سزارینی و بعد از زایمان اختصاص خواهد یافت تا آنان بتوانند در فضایی بهتر در کنار نوزاد و خانواده خود خدمات با کیفیت‌تری دریافت کنند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه با تقدیر از خیران شهرستان گفت: گناوه از معدود شهرهایی است که از حمایت و پشتوانه خیران حوزه سلامت با حجم کمک‌های زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: مدیریت موسسه خیریه پویش نسیم زندگی گناوه به تازگی بابت خرید ۴۰ تخت همراه و دیگر اقلام مورد نیاز سه میلیارد ریال به این بیمارستان کمک کرده است.

دریانورد از پیمانکار و خیران شهرستان برای ساخت و تهیه و تجهیز بخش جدید در این بیمارستان تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲بیمارستان است و در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار