ظرفیت بیمارستان قائم در شهر بوشهر به ۵۰ تخت افزایش یافت.
کد خبر: ۹۸۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 24 August 2021

فرمانده مرکز بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه پاسداران امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های افزایش ظرفیت بیمارستان حضرت قائم (عج) نیروی دریایی سپاه بوشهر با اشاره به اینکه برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده است اظهار داشت: در راستای فرمان و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده حداکثری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ارائه خدمات به بخش مقابله با کرونا‌ ظرفیت‌های مراکز درمانی افزایش یافته است.

سید هدایت زمانی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران اجرا شده است گفت: در این زمینه ظرفیت تخت‌های بخش کرونا و بخش حاد تنفسی بیمارستان حضرت قائم (عج) نیروی دریایی سپاه بوشهر افزایش یافت.

فرمانده مرکز بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به افزایش ظرفیت تخت‌ها خاطر نشان کرد: ظرفیت تخت‌های بخش کرونا بیمارستان سپاه استان بوشهر از 30 به 50 تخت افزایش یافته است.

زمانی از افتتاح بخش کلینیک حاد تنفسی بیمارستان یاد شده خبر داد و بیان کرد: فعالیت بخش کلینیک حاد تنفسی بیمارستان حضرت قائم (عج) بوشهر با ظرفیت 18 تخت برای ارائه خدمات سرپایی به بیماران این حوزه با امکانات کامل آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار