مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ارائه خدمات حقوقی رایگان ۴۰ وکیل و مشاور حقوقی قوه قضاییه به جامعه هدف این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 14 July 2021

محمدرضا میری صبح امروز در نشست با رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: یکی از نیازهای جامعه هدف کمیته امداد، ارائه خدمات حقوقی و قضایی است که به دلیل کم‌برخوردار بودن این قشر به امکانات مالی و هزینه‌های دادرسی به این موضوع ورود کرده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: تعامل گسترده با دستگاه قضایی استان و وکلا نیکوکار برای کاهش اطاله دادرسی در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان برای دستگیری از حقوق جامعه هدف امداد به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در این راستا، موضوع ارائه خدمات قضایی رایگان همراه با معاضدت‌های حقوقی را با همکاری دادگستری استان دنبال می‌کنیم.

وی با اعلام این که همکاری‌های شایسته‌ای از سوی دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات حقوقی جامعه هدف کمیته امداد وجود دارد، عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های حقوقی در قالب‌های مختلف به خانواده‌های جامعه هدف سبب شده که شاهد کمترین میزان آسیب‌های اجتماعی در بین این خانواده‌ها باشیم.

میری ادامه داد: البته طبیعی است که به دلیل یک سری آسیب‌ها، شاهد حضور اقشاری از جامعه برای پوشش‌های حمایتی این نهاد هستیم و تمام توان ما این بوده که به‌محض ورود این خانواده‌ها به امداد، کاهش آسیب‌پذیری آنها را در بخش‌های مختلف دنبال کنیم.

وی یادآور شد: هم اکنون شاهد خدمات رایگان حقوقی ۴۰ تن از وکلا و مشاوران حقوقی خیر و نیکوکار به جامعه هدف این نهاد در استان بوشهر هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار