طرح محیط زیستی محله سبز روز چهارشنبه در آئینی با حضور شماری از مسئولان و شهروندان از جمله مدیرکل حفاظت محیط زیست و سرپرست سازمان پسماند شهرداری بوشهر در شهرک نیایش این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 14 July 2021

به گزارش تابناک بوشهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران افزود: در آیین افتتاحیه آموزش چهره به چهره شهروندان محله نیایش بوشهر توسط تسهیل‌گران محیط زیست و کارکنان و محیط بانان استان بوشهر صورت گرفت و مرکز پسماند این محله به بهره‌‎برداری رسید.

فرهاد قلی نژاد افزود: طرح آموزشی محله سبز استانی و هدف این طرح آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها و شهروندان با مفاهیم و مقوله‌‎های زیست محیطی در سطح شهر و محله است.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح به موضوع‌های مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا و بازیافت به طور خاص ورود می‎‌شود به همین دلیل یکی از همکاران اصلی این طرح، شهرداری‌ها هستند.

قلی نژاد عنوان کرد: در این طرح آموزشی به مباحث صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و نیز فضای سبز محلات توجه و تاکید اساسی می‎‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه بندر بوشهر یکی از شهرهای محیط زیستی کشور است، گفت: بوشهر همواره در سطح کشور به عنوان شهر دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود و از همین رو این امیدواری وجود دارد که طرح آموزشی محله سبز با استقبال بی نظیر شهروندان و خانواده‌ها روبرو شود.

الله یار گرشاسبی سرپرست سازمان پسماند شهرداری بوشهر گفت: شهرداری بوشهر به طور خاص و با تمام وجود با این طرح همراهی خواهد کرد و هشتمین کیوسک سازمان پسماند بندر بوشهر واقع در محله نیایش بوشهر نیز در همین راستا افتتاح شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار