کد خبر: ۹۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 20 September 2015
تابناک بوشهر: یک ایرانی دیگر وارد کاخ سفید شد. (باشگاه خبرنگاران)
خانمی به نام هدیه روشن غفاریان وارد کاخ سفید شده است. گفته می‌شود او چهارمین ایرانی است که درحال حاضر در کاخ سفید فعالیت می‌کند. پیش از ایشان، سحر نوروززاده مسئول بخش ایران در شورای امنیت ملی، فریال گواشیری منشی اوباما و والری جارت (گول اسمش را نخورید، تا 9 سالگی ایران بوده) مشاور اوباما، در کاخ سفید مشغول به فعالیت شده‌اند اما سمت خانم غفاریان از همه جالب‌تر است؛ ایشان به‌عنوان مسئول بخش گل آرایی کاخ سفید برگزیده شده است. پس از این انتخاب مهم، طیف‌های متفاوت سیاسی از خود واکنش‌ نشان دادند که در ادامه، برخی از آنها را با هم مرور می‌کنیم:

طیف نگران: انتخاب خانم ه.ر.غ با نام سازمانی‌ هرغ- که شباهت بسیاری به مرغ داشته و نشان از نزدیکی ایشان به مرغ طوفان (شاپور بختیار)، ملی‌گراها، ملی مذهبی‌ها و از همه مهم‌تر اصلاح طلبان دارد- به عنوان مسئول یکی از بخش‌های خاص کاخ سفید، نشان از توطئه جدید و از پیش هماهنگ‌شده غرب برای تسخیر ایران و ‌منطقه از طریق جریان اصلاح طلبی و اصلاح‌طلبان شیفته غرب دارد. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سمت این زن وطن‌فروش، در ارتباط با منابع محیط زیستی و طبیعی است که نشان می‌دهد آمریکا در پس این به‌ظاهر توافق هسته‌ای، اهدافی برای نابودی کل شرایط زیستی منطقه شامل کشور عزیزمان ایران دارد که آن را در ظاهر گل و گیاه و با کمک اصلاح‌طلبان اجرایی‌ خواهد کرد.

طیف معتدل: خانم هدیه روشن غفاریان یک زن ساده و تحصیلکرده ایرانی است که به تازگی مسئول گل‌آرایی کاخ سفید شده است. کار خانم غفاریان این است که گل‌ها را به گونه‌ای کنار هم قرار دهد که زیباتر دیده شوند. او که از همسر خود راضی است در آخرین گفت‌وگویش به این نکته اشاره کرده که برای او مهم گل بوده و کاخ وسیله است.‌ دیگر وقت برنامه ما به پایان رسیده و در این باره بعدا بیشتر صحبت خواهیم کرد. البته اجازه هم نمی‌دهیم که عده‌‌ای تندرو بخواهند گل را از مردم ایران بگیرند. لطفا مراقبت خودتان باشید و از بغل بروید.

طیف رادیکال: گل کاخ سفید به دست ما افتاد. این بهترین فرصت برای تغییر استراتژی کلی جهان است. سیستم جهان از این پس به گونه‌ای دیگر برنامه‌ریزی خواهد شد. شورشی در راه است. پس از سال‌ها مبارزه، امروز به آمریکا گل زدیم. قلب امپریالیسم جر خورد و چینی به‌ظاهر سترگ آن ترک برداشت. این یک شبه کودتا در دل مرکز تصمیم‌گیری جهان امپریالیستی یعنی کاخ سفید است. جهان در حال تغییر است و کلید این تغییر در دست توست. تویی که به فردایی بهتر می‌اندیشی و هیچ گاه از مبارزه دست نمی‌کشی. سلاح امروز ما کود و آب‌پاش است. به پا خیزید و بپاشید.

‌امضا: چرت‌نویس
منبع:روزنامه قانون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار