استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر با بیان اینکه رسانه ملی در ایجاد امید و نشاط نقش اصلی را دارد، گفت: اعتماد ۷۷ درصدی مخاطبان استانی به خبر صدا و سیما سرمایه بزرگی است که رسانه ملی باید قدر این فرصت را بداند.
کد خبر: ۹۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 11 July 2021

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست مدیران صدا و سیمای مرکز بوشهر با قدردانی از همکاری و هماهنگی و تلاش صادقانه مجموعه صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: مجموعه صدا و سیما و استانداری با تعامل و فضای هم‌افزایی ایجاد شده اقدامات خوبی انجام دادند و این مهم با همدلی و همکاری نزدیک دو طرف به خوبی محقق شد.

وی بیان کرد: فاصله‌ای بین استانداری و صدا و سیما وجود ندارد و همکاران صدا و سیما صادقانه مسائل استان را بیان می‌کردند.

وی با اشاره به نقش مهم و حیاتی رسانه ملی در مواجهه به ابرقدرت‌های رسانه‌ای اضافه کرد: رسانه‌های بیگانه با ذائقه خود تلاش می‌کنند مردم را از نظام دور کنند و برای آنها دولت‌ها فرقی نمی‌کند بلکه با اصل نظام مشکل دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رسانه ملی در ایجاد امید و نشاط نقش اصلی را دارد خاطر نشان کرد: اعتماد 77 درصدی مخاطبان استانی به خبر صدا و سیما سرمایه بزرگی است که رسانه ملی باید قدر این فرصت را بداند.

گراوند با قدردانی از صدا و سیما در پوشش رسانه‌ای انتخابات 1400 افزود: جمهوریت و اسلامیت بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی است و آسیب ندیدن اسلامیت در گرو حفظ جمهوریت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه‌ استاندار بوشهر به صدا و سیما و تعامل دوطرفه بین استانداری و رسانه ملی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیمای بوشهر زیر نظر استان فارس بود اما با آغاز جنگ تحمیلی با فعالیت یک فرستنده رادیویی در مهرماه سال 59 از استان فارس مستقل شد و فعالیت خود را با آژیر قرمز و اعلامیه‌های مربوط به جنگ فعالیت خود را آغاز کرد.

سید حسین ناظر بیان کرد: در سال 61 با افتتاح فرستنده کوه مند در استان فعالیت تلویزیونی شبکه بوشهر، سال 67 شبکه استانی رادیو و در سال 83 فعالیت شبکه استانی بوشهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای بوشهر تاکنون 15 مدیرکل داشته افزود: این مرکز 4 شهید، 8 جانباز و 2 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر با بیان اینکه در طول 40 سال فعالیت صدا و سیمای مرکز بوشهر، تاکنون 160 جایزه مختلف در جشنواره‌ها کسب کرده گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته میزان رضایتمندی و جذب مخاطب در صدا و سیمای مرکز بوشهر از میانگین کشوری بالاتر است، به‌طور که 77 درصد مخاطبان به اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد داشتند.

وی افزود: امید آفرینی و جلوگیری از سیاه نمایی در کنار ایجاد فضای نشاط و شادابی از اولویت‌های رسانه ملی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار