تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افتخار آفرینی بانوی بوشهری، فاطمه کرم‌زاده برای کسب رتبه چهارم انفرادی و مدال طلای تیمی تفنگ بادی در جام جهانی کرواسی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۷۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۴ 30 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی استاندار بوشهر در پیامی کسب افتخار توسط فاطمه کرم‌زاده بانوی ورزشکار بوشهری را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بانوی سرافراز و افتخارآفرین استان بوشهر، سرکار خانم فاطمه کرم‌زاده کسب رتبه چهارم انفرادی و مدال طلای تیمی تفنگ بادی در جام جهانی کرواسی را خدمت حضرتعالی و جامعه ورزش استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق بیشتر دارم.

در بخش دیگری از این پیام می‌خوانیم: بسیار مفتخریم که با توان و همت فرزندان استان بوشهر، نام بلند کشور عزیزمان و این استان با افتخار می‌درخشد و به خود می‌بالیم که در این استان، جوانان پرشور و تلاشگری حضور می‌یابند و نام ایران عزیز را در جای جای جهان، بلندآوازه می‌کنند.

 ایرانی در ادامه تاکید کرد: تلاش‌ها و فعالیت‌های ستودنی سرکارعالی به عنوان یک بانوی ورزشکار مسلمان، مایه مباهات است و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار