تابناک- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: طرح ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی که از 18 خرداد آغاز شده کماکان ادامه دارد.  
کد خبر: ۹۷۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  سرهنگ "جابر پاپری" بیان داشت:  به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال مردم و انباشت خودرو های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ها و تسهیل و تسریع در فرایند ترخیص وسایل نقلیه. طرح ترخیص خودرو هایی که قبل از تاریخ 29 اسفند سال 1399 توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند، از 18 خرداد 1400، در پلیس راهور استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

وی بیان داشت: خودرو هایی که شامل این طرح می شوند، هزینه نگهداری در پارکینگ ها برابر تعرفه سال 1394 محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت اقساطی وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد 2 برابر شده اند، مورد بخشودگی واقع می شوند.

ایشان در ادامه افزودند ، همچنین در این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.

سرهنگ جابر پاپری با اشاره به اینکه برای تسریع و تسهیل خودروهای توقیفی هماهنگی لازم در مرکز با بیمه مرکزی برای بخشش جریمه های دیرکرد و تقسیط هزینه خرید بیمه نامه انجام شده است. تاکید کرد: مالکان یا نماینده قانونی خودروهای توقیفی (زیر سن فرسودگی ) که تا قبل از 29 اسفند 99 توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند ،می توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی ابتدا به دفاتر پلیس + 10 و در صورت لزوم به یگان توقیف کننده یا اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: خودروهایی که هیچ گونه سابقه ی در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی بوده و باید به پلیس آگاهی مراجعه نمایند. ایشان تأکید کردند ستادهای ترخیص پلیس راهور برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان گرامی تقویت شدند و به دفاتر پلیس +10 نیز اعلام و تاکید شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اجرای فرایند امور ترخیص اقدام نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار