تابناک- به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و در سالروز شهادت این شهید والامقام ، سالن ملاقات مجازی زندان مرکزی بوشهر با حضور دادستان مرکز استان ، مدیر کل زندانها و جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۹۷۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، این سالن در اجرای سیاست های کلان دستگاه قضایی خصوصا تحقق شعار " قوه قضائیه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی " با پیگیری های مستمر مدیرکل زندانهای استان راه اندازی شد .

حسن پور ، دادستان مرکز استان در آیین افتتاح این سالن گفت : این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات الکترونیک برای کاهش تردد در شرایط خاص کرونا و همچنین رفاه حال خانواده زندانیان صورت گرفته است .

وی افزود : این طرح یکی از راهکارهای قوه قضائیه برای قطع نشدن ارتباط فرد زندانی با جامعه و بازگشت سریع تر وی به زندگی عادی است .

دکتر مقبلی ، مدیر کل زندانهای بوشهر نیز بیان کرد : این اقدام در راستای ارتقاء شاخص های اصلاحی و تربیتی زندان و کاهش مشکلات و هزینه های زندانیان و خانواده های آنان به خصوص با توجه به شرایط حال جامعه و قرار گرفتن در شرایط بیماری کرونا انجام گرفته است .

وی اضافه کرد : شیوه ملاقات الکترونیک کاربردی و در بستر امن سامانه های قوه قضائیه صورت می گیرد و هیچگونه هزینه ای برای مددجو و خانواده وی در بر ندارد .

مدیر کل زندانهای استان افزود : در این طرح پس از هماهنگی لازم و احراز هویت ، لینک برقراری ارتباط تصویری از طریق پیامک توسط اپراتور و ناظر ملاقات به گوشی هوشمند یا رایانه شخصی خانواده مددجو ارسال که پس از ورود به پایگاه الکترونیک قوه قضائیه ، ملاقات تصویری برقرار می گردد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار