دبیر ستاد کرونا در شهرستان جم:
تابناک- دبیر ستاد مقابله با کرونا در شهرستان جم از مثبت شدن ۷۴ درصد از تست‌های کرونای این شهرستان در روز گذشته خبر داد. 
کد خبر: ۹۷۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۸ 29 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، احمد قاسمی در نشست ستاد کرونای شهرستان جم اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد ۳۸۷۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا به وسیله کیت‌های تشخیص در جم شناسایی شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم افزود: در روزهای اخیر شاهد افزایش روند شیوع کرونا در شهرستان بوده‌ایم که با توجه به رنگ قرمز شهرستان‌های هم‌جوار، هشدارهای لازم را داده بوده‌ایم و از روز پنج‌شنبه ۲۷ خردادماه، شهرستان از زرد به نارنجی تغییر رنگ داد.

قاسمی افزود: در هفته گذشته به‌طور متوسط روزانه ۲ الی ۳ نفر بیمار جدید به موارد بستری بیمارستان توحید جم اضافه‌شده است.

وی با اشاره به مثبت شدن ۷۴ درصد از تست‌های کرونا در روز گذشته خاطرنشان کرد: از ۶۲ تست گرفته‌شده در روز گذشته (شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۰)، تعداد ۴۶ نفر بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شد.

دبیر ستاد کرونا در جم افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد ۳۸۷۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا به وسیله کیت‌های تشخیص در جم شناسایی شده‌اند.

قاسمی بابیان اینکه متأسفانه آمار استفاده از ماسک در شهرستان جم به ۶۳ درصد رسیده است که بسیار نگران‌کننده است گفت: خوشبختانه در دو ماه اخیر فوتی بر اثر کرونا نداشته‌ایم و تاکنون ۴۱ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در شهرستان، جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 2932 دوز واکسن در شهرستان جم تزریق‌شده است افزود: تعداد ۲۰۲۰ نفر دوز اول را دریافت کرده‌اند و 912 نفر نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

قاسمی گفت: تمامی جمعیت بالای ۷۰ سال به بالای ساکن در شهرستان جم که متقاضی دریافت واکسن بوده‌اند، حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و هم‌اکنون نیز در حال تزریق دوز دوم واکسن برای این گروه هستیم.

وی یادآور شد: واکسیناسیون مهم‌ترین راه پیشگیری از ویروس کرونا است و تا زمان واکسینه شدن جامعه، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از دیگر راه‌های کنترل این بیماری است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار