محسن رضایی:
تابناک-محسن رضایی در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: نفوذی ها با انتشار یک نوار صوتی فرد دیگری را جایگزین گزینه اصلی خود کردند.
کد خبر: ۹۷۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 12 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محسن رضایی در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری 1400، اظهار داشت: نزاع های سیاسی در کشور ما نخست داخلی بود اما پس از ورود نفوذی ها امروز عملا فضای سیاسی کشور را تخت تاثیر خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه برخی بازیگران سیاسی آگاهانه و یا نا آگاهانه عملا فضای سیاسی کشور را مدیریت می کنند، افزود: با این فعالیت های خود اجازه نمی دهند مردم و دولت ها به مشکلات اصلی کشور رسیدگی کنند.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400، بیان کرد: در برخی مواقع برای حل این مشکلات رهبر معظم انقلاب ورود پیدا کرده است اما این مهم محقق نشده است.
رضایی با اشاره به اینکه یکی از این موارد اصل 44 و اقتصاد مقاومتی است ، تصریح کرد: در این خصوص حتی مجلس نیز تلاش نکرد که این مهم به قانون تبدیل و کار در ریل خود قرار گیرد.
وی با عنوان اینکه در مسئله مذاکرات رهبری با خط مشی نرمش قهرمانانه و حمایت جانانه در کنار دولت قرار گرفت، خاطر نشان کرد: بنا بود نتیجه این مذاکرات شاهکار بزرگی در رفع تحریم ها باشد اما ما شاهد تحریم های بیشتری بودیم.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 با بیان اینکه اینگونه نمی توان کشور را اداره کرد، گفت: کشور نیازمند جراحی بزرگ است، در دولت اقدام و تحول اقتدار قانون، نظم و آرامش به کشور باز می گردد و حق مردم از گردن کلفت ها گرفته می شود.
رضایی عنوان کرد: برنامه های دقیق برای حل مشکلات تدوین شده و به دست مردم مرتفع می شود، عقلانیت به مدیریت کشور بازگشته و عاملین دعواهای زرگری را از پستوها خارج می کنیم.
وی بیان کرد: نفوذی ها با انتشار یک نوار صوتی فردی را کنار گذاشته و دیگری را جای او قرار دادند.
وی با بیان اینکه دولت ما دولت شایستگان است، افزود: ما اکنون عقلانیت جمعی را جایگزین عقلانیت فردی می کنیم و زمینه گفتگو با اقشار مختلف به نخبگان را فراهم می کنیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار