تابناک- یکی از فعالین اقتصادی گفت: برخی عنوان می کنند اگر محسن رضایی برنامه برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی داشت چرا تا کنون این برنامه را ارائه نکرده است، اما ما شاهد بودیم در سال 92 پس از پیروزی روحانی در انتخابات محسن رضایی برنامه اقتصادی خود را بعنوان هدیه به ایشان داد.
کد خبر: ۹۷۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 12 June 2021

سهراب کیانپور در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بوشهر، با بیان اینکه در خصوص برنامه های اقتصادی محسن رضایی برخی موضع گیری ها اعلام شد و عنوان کردند این برنامه ها قابلیت اجرایی ندارد، اظهارداشت: در صورتی که برای این برنامه ها و همچنین طرح اقتصادی « ایالت اقتصادی» 12 سال گذشته طی سه سال کارکردن کارشناس خبره این طرح را نوشتند.
وی با بیان این طرح بروز شده سال 88 است با توجه به شرایط کنونی جامعه اقتصادی داخلی و اقتصادهای جهانی تغییراتی داده شده که بسیار دقیق تر از گذشته شده است و قابلیت اجرایی دارد.
دیگر کاندیدا نیز اعلام می کنند ما یک طرح اقتصادی داریم آیا داشتن یک طرح کفایت می کند برای حل مشکلات کشور نخیر اینگونه نیست طرحی قابلیت اجرایی دارد که چند موضوع خاص را لحاظ کرده باشد یک کارشناس ویزه کرده باشند و ابزار اجرایی داشته باشند.
طرح اقتصادی محسن رضایی از سالها پیش تیم های مختلفی در 30 استان کشور با دستور ایشان پیشنهاداتی دادند چالش ها و مشکلات استان های خود را در حوزه های فرهنگی، اجتماعی معتمدین محسن رضایی و راه های برون رفت از چالش ها و مشکلات استان های خود را در قالب کلان اقتصادی برای کل کشور نزدیک به 314 نقطه کشور طرح های اقتصادی موثری تهیه طراحی شده کارشناسان طرح ها حاضر و ابزار اجرایی آنها نیز حاضر است در دولت رضایی طرح ایالت های اقتصادی آماده اجرا است و ابزار آن نیز وجود دارد.
بسیاری طرح اقتصادی ارائه می کنند اما ابزار آن را ندارند برنامه اقتصادی زمانی قابلیت اجرایی دارد که ابزار آن وجود داشته باشد.
محسن رضایی از مدت ها پیش کارشناسان برجسته که جوان و با تجربه هستند آماده کردند برای اجرای طرح های اقتصادی در کلیه استانها
محسن رضایی در دو حوزه آماده پاسخگویی هستند یک جنگ و دیگری در زمان حضور 24 ساله خود در تشخیص مصلحت نظام
مجمع جایگاه اجرایی ندارد و بلکه سیاست های کلان اعلام و دولت مکلف به اجرای آن است که متاسفانه اجرا نکرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار