محسن رضایی:
تابناک-محسن رضایی در دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری 1400 در پاسخ به سوالی درراهکار خود جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و تقوت امید در جامعه به ویژه مردم، گفت: مشکلات مردم ایران با شعار، وعده، شعبده بازی و حرف مفت حل نمی شود، ریشه مشکل مردم اقتصاد است.
کد خبر: ۹۶۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک بوشهر، محسن رضایی با بیان اینکه این مشکلات با حرف مرتفع نمی شود ، افزود: امید نباید در کلام و شعار باشد بلکه امید دیدنی است و در دولت من تلاش می شود مردم ایران امید را ببینند.
کاندیدای ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: در مناظره گذشته عنوان شد اگر کسی نمی خواهد تا آخر انتخابات بماند اعلام کنند و من نیز اعلام می کنم که تا پایان هستم و با همه رقابت می کنم.
رضایی تصریح کرد: من در مناظره گذشته از ایران صحبت کردم و امروز از مردم ایران صحبت می کنم، اقوام و مذاهب مختلفی که سبب محقق شدن پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شده است باید در اداره کشور و دولت ها باشند.
وی گفت: ما را به زاگرس نشینی متهم می کنند، من تلاش میس کنم با استفاده از اقوام مختلف با دولت خواب که شب می خوابند و صبح قیمت بنزین بالا می رود و مردم را توجیح نمی کنند خداحتفظی کنیم.
کاندیدای ریاست جمهوری 1400 عنوان کرد: در سالی که به نام حضرت ولیعصر (عج) نامگذاری شده به امید خدا سالی خواهد بود که مردم ایران با مشکلات خداحافظی خواهند کرد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار