معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از ۷۰ داوطلب شورای شهر در استان بوشهر از رد صلاحیتشان شکایت کردند، گفت: ۲۲ داوطلب مجدد به عرصه رقابت بازگشته و صلاحیتشان تایید شده است.
کد خبر: ۹۶۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 07 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد تقی ایرانی امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: بیش از ۷۰ داوطلب انتخابات شورا‌های شهر استان بوشهر از رد صلاحیتشان شکایت کرده بودند و از این تعداد صلاحیت‌ ۲۲نفر تایید شد.

وی افزود: همچنین ۹ نفر از افرادی که در مراحل قبل در هیات نظارت شهرستان و استان تایید صلاحیت شده بودند از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: تعدادی از آنها در شورا‌های روستایی نیز در آخرین مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان که در هیات نظارت شهرستان‌ها انجام گرفت و به شکایت بیش از ۱۰۰ نفر که صلاحیتشان در هیات‌های اجرایی و نظارت بخش، تایید نشده بود رسیدگی و ۴۲ نفر به عرصه رقابت بازگشتند.

ایرانی تصریح کرد: از هفدهم تا نوزدهم خرداد، اسامی نامزد‌های انتخابات شور‌اهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری از سوی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها منتشر می‌شود و مردم اطلاع داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات نامزد‌های شورا‌ها از پنج‌شنبه ۲۰ خرداد آغاز می‌شود و تا ۷ صبح ۲۷ خرداد یعنی ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۸۵۰ شعبه رأی‌گیری برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر پیش‌بینی شده و در مجموع ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و… در برگزاری این انتخابات مشارکت دارند، گفت:
فعالیت ۶۴۸ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه سیار در استان بوشهر ۹۰۵ شعبه و صندوق برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره های عشایری در استان بوشهر پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: تعداد شعب اخذ رأی شوراهای شهر و روستا در استان داریم در استان بوشهر هفت درصد افزایش یافته و ۷۹۷ هزار نفر واجد شرایط رأی در انتخابات ۲۸ خرداد هستند که ۱۸ هزار و ۴۳۸ نفر آنان برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

ایرانی افزود: در مجموع ۹۴۷ نفر در شهرهای استان تائید نهایی شده و با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار