نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:
تابناک- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که عنوان می‌کنند انتخابات سودی برای ما نداشته در دوره‌های قبل از گزینه‌ای حمایت کردند که کارآمدی لازم نداشته است
کد خبر: ۹۶۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ 07 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم جمیری در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بوشهر اظهار داشت: امروز یک دولت قدرتمند، ظلم ستیز، کارآمد، مردمدار و خدمتگزار و فساد ستیز برای حل مشکلات مردم نیاز داریم.

وی اضافه کرد: هدف اولیه ما با عنایت به منویات مقام معظم رهبری کمک به حضور حداکثری مردم در انتخابات است برای اینکه حضور حداکثری برای دوام و قوام نظام و نا امید کردن دشمنان نظام و امیدواری مستضعفان عالم بسیار کارساز و مؤثر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمنان ما برای کم انگیزه کردن و کم رغبت کردن مردم برای حضور در انتخابات است.

وی افزود: آنهایی که امروز می‌گویند انتخابات چه سودی برای ما داشته است، در مقاطع گذشته از کاندیداها و جریاناتی حمایت کردند که کارآمدی لازم را برای اداره مملکت نداشتند. آنها همان کسانی هستند که با فریب مردم به دنبال می‌خواهند کسانی در مسند امور اجرایی قرار بگیرند که مسیرشان با منویات امام رهبری زاویه دارد.

جمیری اضافه کرد: آنها در مراحل بعدی با تمسک به کاستی‌ها و ضعف‌های این مدیران ناتوان و ناکارآمد نظام را متهم می‌کنند و اسلام عزیز را ناکارآمد جلوه می‌دهند، یک توطئه حساب شده برای ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام عزیز برای اداره امور جامعه و مردم بوده است.

وی تاکید کرد: این توطئه‌ها همچنان ادامه دارد و امروز هم به همین دل خوش دارند که از بین کاندیداها کسانی در رأس امور قرار بگیرند که نتوانند مشکلات اقتصادی فرهنگی و سیاسی مردم را حل کنند و آنها به خواست خودشان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی برسند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم تصریح کرد: باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب همه ما و عامه مردم وظیفه داریم به سهم خودمان برای حضور در انتخابات تلاش کنیم و نشان دهیم که با یک رفراندوم حداکثری مردم حامی نظام هستند.

وی ادامه داد: امروز کسانی که دل در گرو اسلام و نظام دینی ندارند به جای ارائه برنامه و عملکرد به دنبال ایجاد دو قطبی دیگری در انتخابات هستند و با این ترفند می‌خواهند دولت سوم روحانی را که ۸ سال رکورد، ناکارآمدی، سختی، ناامیدی برای مردم در پی داشت سر کار بیاورند.

جمیری اظهار داشت: در مناظره اول مردم دیدند که چه کسانی برنامه دارند و چه کسانی قصد دارند با جوسازی و تهمت زدن به دیگران بر اذهان مردم تأثیر بگذارند، این مناظره مردم را با گوشه‌ای از توانمندی‌ها و ناتوانی‌ها، از خواستن‌ها و نخواستن‌ها آشنا کرد. مردم می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

وی افزود: بی عدالتی، عدم توزیع مناسب ثروت و ناتوانی در ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم گوشه‌ای از عملکرد این دولت در هشت سال گذشته است. امروز زمان تغییر است، مردم فرصت دارند با بیداری و هوشیاری و حضور در انتخابات و انتخاب اصلح تغییر به نفع مردم را رقم بزنند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم اظهار داشت: باید حواسمان را جمع کنیم، دشمنان ما در اتاق‌های فکرشان برای ادامه وضع موجود و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی برنامه ریزی و توطئه چینی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: امروز کسی که در این صحنه اراده کرده است به حول و قوه الهی و با کارنامه و تجربه‌ای که دارد با نگاه امام و رهبری برای حل مشکلات مردم گام بردارد آیت الله رئیسی است، من با شناختی که از نزدیک با ایشان دارم می گویم بهترین گزینه برای ایران امروز ما آیت الله رئیسی است. چهره‌ای توانمند، سالم، صادق، کارآمد، خوش‌فکر، متواضع.

جمیری گفت: تشکیلات شورای ائتلاف با حضور حداکثری نیروهای انقلاب اسلامی باید دوام و قوام پیدا کند و با تمام توان برای حمایت و نقد دولت آینده تلاش کند. باید انقلابی دوباره درون انقلاب برای اصلاح مفاسد اقتصادی و اداری و بازگشت به ریل انقلاب شکل بگیرد و مردم طعم شیرین خدمات نظام اسلامی را بیشتر از پیش بچشند.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار