نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
تابناک- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با انتخاب شایسته ضعف ها جبران می‌شود، گفت: کاندیدا وعده‌هایی که نمی‌توانند عمل کنند را بیان نکنند.
کد خبر: ۹۶۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 04 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مورخ 14 خرداد ۱۴۰۰

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

یکی از مهمترین آموزه های سبک زندگی اسلامی «مشورت خواهی از اهل اطلاع و دانش» است. خداوند در قرآن فرموده است:

«فَاسْأَلُوا أَهْلَ الذِّكْرِ إِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ»

«از اهل فهم بپرسید اگر نمی دانید»

(سوره نحل، آیه: 43)

زندگی انسان در تمامی عرصه‌های سرنوشت‌ساز نیازمند همفکری و مشورت است تا به نظر و رأی صحیح دست پیدا شود و مسیر صحیح از اشتباه معلوم گردد.

در این جمعه به محضر مبارک مردم ولایتمدار استان بوشهر نکاتی متذکر می‌شوم:

1. شهادت امام صادق «علیه السلام» احیاگر اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» را به همگان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم در دنیا رهرو راه ایشان و در آخرت مورد شفاعت آن امام همام قرار بگیریم.

2. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» در سخنرانی خویش در سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل عظیم الشأن نکات مهمی ایراد فرمودند که به برخی از مطالب مهم آن اشاره تحلیلی می‌نمایم:

- امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران یک برنامه مترقی اسلامی برای تحقق نظام اسلامی ارائه فرمودند.

- اسلامی که امام راحل (ره) ارائه کردند اسلام ناب محمدی و به دور از غرب گرایی و تحجّر بود.

- امام انتخابات را مظهر اراده مردم و نظام مردم سالاری دینی و حضور در آن را یک فریضه دینی می‌دانست و رمز ماندگاری انقلاب در دو کلمه جمهوری و اسلامی است.

- با حضور در انتخابات مشکلات را ترمیم کنید و با دور کشیدن مشکلی حل نمی شود و با انتخاب خود مسیر انقلاب را به پیش ببرید.

- کاندیداها وعده هایی که نمی توانند عمل کنند بیان نکنند تا مردم دلسرد نشوند و شعارهایی که به آن اعتقاد ندارند به زبان نیاورند و باید صداقت داشت و در صورت انتخاب عدالت خواه باشند.

3. یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد را گرامی می داریم. امام خمینی (ره) با رهبری نهضت شکوهمند اسلامی ایران با اتکال به خداوند و حضور حماسی مردم کاری بزرگ در تاریخ جهان، اسلام و ایران انجام دادند و رژیم ۲۵۰۰ ساله ظلم و ستم شاهنشاهی را سرنگون کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهادند و هم اینک نظام اسلامی و مردم عزیز ایران در پرتو هدایت های خردمندانه و اسلامی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» پرصلابت و پایدار و پر قدرت به پیش می رود و انشاالله به اهداف الهی خود دست پیدا خواهد کرد.

4. حضور حداکثری در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است که باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می گردد و با انتخاب شایسته زمینه جبران ضعف ها و تکمیل قوت‌ها و تحول اساسی در تمدن آفرینی و عدالت‌خواهی ایجاد خواهد نمود. بی‌تردید حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه امید و قدرت نظام و موجب ناامیدی و شکست دشمنان خواهد شد. همواره توصیه أکید امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر مانند شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پر بصیرت و جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام مانند انتخابات می‌باشد.

5. انتخاب بوشهر به عنوان اولین پایتخت قرآنی ایران به همه مردم عزیز استان بوشهر تبریک عرض می نمایم و سپاسگزار درگاه خداوند متعال از این موهبت آسمانی هستم. امیدوارم در پرتو این عنایت بزرگ مسئولان محترم و اصحاب گرانقدر قرآن با برنامه ریزی کامل و مدیریت جهادی استان بوشهر را در تمامی عرصه ها به معنای دقیق قرآنی کنند و الطاف و عنایات قرآنی در تمام شئون زندگی نیز نصیب مردم عزیز استان بوشهر گردد. صمیمانه از همه کسانی که در کسب این افتخار نقشی بسزا داشتند به ویژه تلاشگران عرصه قرآنی تقدیر و سپاس دارم.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار