مسئول بانوان ستاد محسن رضایی:
تابناک- مسئول بانوان ستاد محسن رضایی گفت: باید فرد اصلح را از کلام رهبری انتخاب کنیم/ همه کاندیدا برای عدالت خواهی آمدند اما برنامه مهم است/ برخی سیاسیون بر اصلح بودن محسن رضایی آگاه هستند اما انتخاب ایشان به نفعشان نیست/ کاندیدای ناتوان دچار عقوبت الهی می‌شوند/ هشت سال با لباس رسول الله به اسلام ضربه زدند/ ریشه شایعه سیلی زدن به سپهبد صیاد شیرازی چه بود؟
کد خبر: ۹۶۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 03 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، منصوره معصومی اصل در همایش بانوان ستاد محسن رضایی اظهارداشت: مردم دچار مشکل معیشت هستند، سیاسی نیستند و این سوال را دارند که همه کاندیدا ماننده دوره های گذشته خوب سخن می‌گویند اما نمی‌دانیم کدام یک را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه فرد اصلح در کلام رهبری به صورت گویا اعلام شده است، افزود: فرد اصلح باید اقتصاددان باشد، امنیت، آسیب‌های اجتماعی، دیپلماسی و فرهنگ را به خوبی بداند.

مسئول بانوان ستاد محسن رضایی با اشاره به اینکه محسن رضایی ۱۰ هزار صفحه برنامه که محصول ۲۴ سال تحقیق است را دارد، بیان کرد: این درست است که همه برای عدالت خواهی آمدند اما اینکه چه کسی برای تحقق آن برنامه دارد مهم است.

معصومی اصل با اشاره به اینکه هیچ یک از کاندیدا برای ما موضوعیت ندارد، تصریح کرد: اصل و مهم برای ما صحبت های مقام معظم رهبری است.

وی با عنوان اینکه نباید هیجانی رای دهیم، خاطرنشان کرد: چندین سال است که داریم از دولت ها ضربه می‌خوریم و کشوری که با وجود رهبری دانا و مقتدر که همه دنیا آن را اذعان می‌کنند، در حال حاضر با این وضع روبرو هستیم.

مسئول بانوان ستاد محسن رضایی با اشاره به اینکه برخی سیاسیون به اصلح بودند محسن رضایی آگاه هستند اما منفعت خود را در این انتخاب نمی‌دانند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر این ویژگی پنج گانه را کاندیدا نداشته باشند دچار عقوبت الهی خواهند شد.

وی با عنوان اینکه تنها کاندیدایی که زمان ثبت نام با پیوست برنامه آمده بود محسن رضایی بود، خاطرنشان کرد: اولویت برنامه های محسن رضایی اقتصاد است، شاهد این بودیم که آسیب اقتصادی مردم را به اسلام بدبین کرده و در این هشت سال با لباس رسول الله و اسلام علیه اسلام و رسول الله کار کرده است.

معصومی اصل با عنوان اینکه در زمان تبلیغات دنبال توهین و تخریب نیستیم، گفت: قصد این داریم که درست حرکت کنیم و کاندیدای اصلح را معرفی کنیم.

وی در خصوص بحث مطرح شده سیلی زدن محسن رضایی به شهید سپهبد صیاد شیرازی، گفت: این مسئله را شخصا از محسن رضایی سوال کردند ایشان عنوان کردند روزی شهید صیاد شیرازی وارد اتاق شد و گفت، شب گذشته رادیو عراق اعلام کرده ما با یکدیگر دعوا کرده ایم و شما به من سیلی زدید، چرا برخی رسانه دشمنان شده اند و این شایعات پوچ و توخالی را منتشر می‌کنند.

وی با اشاره به یکی دیگر از شایعاتی که امروز با محتوای اینکه آیت الله علم الهدی عنوان کرده است یک لر نمی‌تواند رئیس جمهور شود، خاطر نشان کرد: ایشان تواضع کردند که امام جمعه مشهد شدند چرا که شان ایشان بسیار بالا تر از این است و از ایشان بدور است و این کلام نقل شده نا درست است.

معصومی اصل با عنوان اینکه در کاندیدای موجود کسی را نداریم که سابقه مدیریت بحران امنیتی داشته باشند، بیان کرد: از مهر ۵۹ تا مهر ۶۰ امام چهار فرمانده را عوض کرد و در این مدت مناطق مختلفی مانند خرمشهر و مهران در تجاوز دشمن قرار گرفت، اما از زمانی که محسن رضایی به این سمت منصوب شدند شاهد فتح الفتوحاتی در این جنگ نا برابر جهان با کشورمان بودیم.

مسئول بانوان ستاد محسن رضایی با اشاره به اینکه حق الناس چیزی است که حتی امام حسین(ع) در شب عاشورا به سپاهیان خود اعلام کردند اگر حق الناس در گردن شما است برگردید، گفت: دو هفته دیگر این رقابت تمام می‌شود از خدا بترسید و حق الناس را بر گردن خود نگذارید.

وی گفت: محسن رضایی ۱۶ سال در سپاه فعالیت کرده و شالوده اقتصادی سپاه را ایشان پایه گذاری کردند که می‌توان به قرارگاه خاتم النبیاء، دانشگاه امام حسین(ع) و دانشگاه بقیه الله اشاره کرد.

معصومی اصل افزود: دست نوشته شهید حسن باقری نشان دهنده نخبه بودن محسن رضایی است که نقل کرده این جنگ تمام می‌شود و جنگ بعد ، جنگ اقتصاد است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار