تابناک-بیش از 10هزار نفر از اعضای تشکل های مردم نهاد کشور با صدور بیانیه ای از دکتر محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.
کد خبر: ۹۶۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 03 June 2021

به گزارش تابناک بوشهر در این نامه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«28 خرداد 1400 روز حماسه‌آفرینی و تلاش مجدد هر ایرانی برای تحکیم اقتدار میهن عزیزمان ایران است».

 

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به‌عنوان «مردم‌سالارترین نظام دینی» در جهان، ترکیب زیبایی از «جمهوریت» و «اسلامیت» که یادگار «امام خمینی (ره)» است را به رخ جهانیان کشیده است.

اکنون در آستانه یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز دیگر قرار گرفته‌ایم، انتخاباتی که آغازگر «علمی»، «عملی» و «میدانی» گام دوم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

هرچند که مطمئن هستیم شما مردم انقلابی، همچون انتخابات گذشته، بار دیگر اوج این همراهی را به تصویر می‌کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهید آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تأیید شما امت انقلابی مزین خواهد شد؛ اما از آنجایی که دیگر جای خطا و آزمون نیست و باید حتماً در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کرد .

ما، سازمانهای مردم نهاد با توجه به وظیفه ذاتی خود به نتیجه رسیده ایم که در شرایط موجود و با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ایران اسلامی، نیازمند یک فرد اقتصاد دان، مقتدر، کار آمد، با تجربه، دلسوز می باشیم که انتخاب اصلح ما آقای دکتر محسن رضایی می باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار