مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر:
تابناک- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: هزار و ۷۰۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مشغول به کار هستند که ۸۵ درصد مربوط به بخش تولید و ۱۵ درصد در بخش خدمات است.
کد خبر: ۹۶۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 03 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  حسین نامور در مراسم افتتاح نخستین واحد تولید کاتالیست پالایشگاهی مرکاپتان زدایی کشور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی بین مسئولان استانی، منطقه ویژه و سرمایه‌گذاران وجود دارد که موجب توسعه تولید و گسترش اشتغال شده است.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته ۳۰ فقره مجوز تاسیس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صادر شده است که تاکنون ۱۱ واحد افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است. در سال گذشته چهار واحد راکد را نیز فعال کردیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از صدور مجوز تولید برای ۲۵ واحد خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۸۰ میلیارد تومان برای ساخت و بهره‌برداری از واحدها هزینه شد که اشتغال ۴۰۰ نفر را در پی داشته است.

وی ادامه داد: حدود هزار و ۷۰۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مشغول به کار هستند که ۸۵ درصد مربوط به بخش تولید و ۱۵ درصد در بخش خدمات است.

نامور وجود انبارهای مسقف و روباز را از مزایای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دانست و تاکید کرد: طی روزهای اخیر حدود ۳۰ هزار تن کالای اساس وارد انبارهای منطقه ویژه شده است.

وی از افزایش ظرفیت انبارها خصوصا انبارهای مکانیزه در این منطقه خبر داد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به عنوان پسکرانه بندر بوشهر نقش مهمی خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از

ارائه خدمات مناسب در زمینه واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: شرکت صنایع شیمیایی آرتین آزما به عنوان نخستین واحد تولید کاتالیست پالایشگاهی مرکاپتان زدایی کشور با سرمایه‌‏گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال طرف ایرانی و ۶۰۰ هزار یورور طرف روسی احداث شده‌است.

نامور افزود: ظرفیت اسمی واحد تولید کاتالیست پالایشگاهی مرکاپتان زدایی بوشهر سالانه ۵۰۰ تن است که در فاز نخست برای هشت نفر فرصت شغلی ایجاد کرده‌است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار