امام جمعه اهل سنت کنگان توصیه کرد:
تابناک- امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: به گروه‌های سنی و بیماران زمینه‌ای که نوبت واکسن آنها رسیده توصیه می‌شود که در اسرع وقت و بدون فوت وقت نسبت به مراجعه و تزریق واکسن کرونا اقدام کنند. 
کد خبر: ۹۶۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 31 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، شیخ محمد جمالی در حاشیه بازدید از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ در حسینیه ۱۷ شهریور شهرستان کنگان اظهار داشت: باید قدردان دو نعمت امنیت و سلامت باشیم.

امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: سلامت و امنیت در شمار نعمت‌های بزرگی است که انسان تا از آن نعمت‌ها محروم نباشد، اهمیت و ارزش آن را نمی‌داند.

وی ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان شهرستان کنگان در بحث مبارزه، پیشگیری و درمان بیماری کرونا افزود: مسئله سلامت جزو اولین مسائل مهم زندگی جوامع است.

شیخ محمد جمالی با اشاره به شروع واکسیناسیون در کشور ابراز داشت: خوشبختانه با تدابیر خاص دولت، واکسیناسیون هم‌وطنان طبق اولویت‌بندی انجام‌شده و امید است در آینده‌ای نه‌چندان دور واکسیناسیون عمومی نیز آغاز شود.

وی بابیان اینکه بر همه مردم و دستگاه‌های اجرایی لازم است با بهداشت و درمان در رابطه با واکسیناسیون کووید ۱۹ همکاری کنند افزود: به گروه‌های سنی و بیماران زمینه‌ای که نوبت واکسن آنها رسیده توصیه می‌شود که در اسرع وقت و بدون فوت وقت نسبت به مراجعه و تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

امام جمعه اهل سنت کنگان خاطرنشان کرد: به عموم مردم توصیه می‌شود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند و از دورهمی خانوادگی و شرکت در هرگونه مراسم و اماکن شلوغ خودداری کنند.

با توجه به اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا و راه‌اندازی پایگاه تجمیعی واکسیناسیون امام جمعه اهل سنت کنگان شیخ محمد جمالی از حسینیه ابوالفضل العباس ۱۷(ع) شهریور این شهرستان که به عنوان یکی از پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ است بازدید کرد و واکسن کرونا خود را دریافت کرد.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار