تابناک- سریال «می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه ۱۰ خردادماه پخش نخواهد شد و زمان پخش قسمت جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 31 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، خبرهایی مبنی بر ارسال نامه ای از طرف معاون اجتماعی نیروی انتظامی به ریاست سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) منتشر شده بود که طی این نامه ناجا خواستار توقف موقت سریال «می خواهم زنده بمانم» شد. در قسمتی از این نامه اعلام شد که « بدون توجه به تاریخ درخشان سازمان‌های انتظامی قبل از ادغام (کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی جمهوری اسلامی ایران) عملکرد آنان را به سخره کشیده است». 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اعلام اینکه «ملاحظات و استاندارد‌های سازمانی ناجا را در اثر تولیدی رعایت ننموده و همین امر اعتراض جمع کثیری از کارکنان ناجا را در پی داشته است» تاکید کرد: «عوامل تولید با نماینده ناجا جلسه‌ای تشکیل و نسبت به لحاظ نمودن نقطه نظر اصلاحی اقدام نمایند و بر همین اساس و پس از منعقد شدن جلسه مورد نظر، توافق شد تهیه کننده ظرف سه روز تمامی قسمت‌های پخش شده تا قسمت یازده را از پلتفرم شبکه نمایش خانگی و تمامی سایت‌های اینترنتی جمع آوری و از قسمت دوازدهم کلیه ملاحظات سازمانی را لحاظ و لیکن پس از پخش قسمت دوازهم و سیزدهم مشاهده گردید گروه تولید به مصوبات جلسه فی مابین تمکین ننموده است».

سپس پلتفرم شبکه نمایش خانگی با اعلام اطلاعیه ای از توقف سریال خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، قسمت پانزدهم این مجموعه امروز صبح پخش نمی‌شود.

با درخواست معاونت اجتماعی نیروی محترم انتظامی، پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفت و گو در خصوص نقطه نظرات ایشان است.

از مسئولان محترم درخواست می‌شود با سعه صدر و آرامش به نظاره سریال بنشینند؛ تا سرنوشت شخصیت‌های منفی سریال بر اساس روند منطقی درام به سرانجام برسد و سازندگان جرات و جسارت پرداختن به اتفاقات مهم و افراد نیک و بد روزگار را در کسوت های مختلف داشته باشند.

سریال «می خواهم زنده بمانم»، به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته هر دوشنبه پخش می‌شود که با توجه به اتفاقات پیش آمده، قسمت پانزدهم آن امروز پخش نخواهد شد.»

حال با توجه به اینکه روند این سریال و پرداخت به سوژه از اولین قسمت سریال «می خواهم زنده بمانم» مشخص بود و واکنش فعلی ناجا به توقف پخش سریال سوال برانگیز خواهد بود. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار