معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه غیر از حضور پای صندوق رای گزینه دیگری وجود ندارد گفت: رئیس جمهور آینده به طور حتم باید نسبت به تامین اجتماعی و عدالت اجتماعی پایدار، پایبند و پاسخگو باشد.
کد خبر: ۹۶۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 30 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی در آیین تکریم و معارفه مدیران تامین اجتماعی در استان بوشهر افزود: مطالبات امروز مردم در عرصه انتخابات از داوطلبان رئیس جمهوری این است تا  موارد مدنظر آنها جدی تر و در جایگاه قانونی خود مطرح و پرداخته شود.

وی بیان کرد: مطالبه‌های مردم در حوزه‌های تامین اجتماعی، درمان، تجهیزات پزشکی است و در ارتباط با واکسن کرونا نیز باید از کنترل کشورهای قدرتمند خارج و در اختیار کشورهای مستقل قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در حوزه تحریم‌های ظالمانه علیه ملتی که به پا خواسته و اراده دارد تا خودش باشد  و همچنین  توانسته در دنیا و سیاست خارجی یک تنه در برابر ایادی غرب، استکبار و صهیونیسم بین الملل بایستد زندگی سالم، اشتغال، رفع موانع تولید به عنوان خواسته رهبر انقلاب این ها دغدغه مردم و جوانان است که باید به این سمت حرکت جدی شود.

ایرانی اظهار داشت: باید به سمتی حرکت کرد تا کسانی که در این عرصه به عنوان داوطلب و نامزد رئیس جمهوری ورود می‌کنند و آینده کشور را در دست می‌گیرند بتوانند به موضوع‌های یاد شده پاسخگو باشند.

وی افزود: جامعه ایرانی پویا از لحاظ فکری، سیاسی، اجتماعی با سال‌ها تمدن و هویت ملی و  دینی به حق است که از بهترین امکانات توسعه و اجتماعی برخوردار باشد.

ایرانی یادآور شد: زیبنده مسئولان و ملت نیست که مردم نگران مرغ، تخم مرغ و پنیر و صف باشند.

ایرانی تاکید کرد: رئیس جمهور آینده به طور حتم باید نسبت به تامین اجتماعی و عدالت اجتماعی پایدار، پایبند و پاسخگو باشد.

وی افزود: امروز نیاز جامعه و بسیاری از مسائل رصد می‌شود که برخی دنبال ناامید کردن جامعه هستند.

معاون استاندار بوشهر گفت: در بخش درمان روحی روانی جامعه ناامیدی به معنی بیماری است اما با این حال عده‌ای می‌خواهند جامعه بیمار باشد و با تلقین یاس وناامیدی، امید را از جامعه بگیرند.

وی افزود: این افراد دنبال خیرخواهی ملت نیستند تا مردم و نظام و این جامعه عاقبت بخیر شوند زیرا آنها منافع شخصی، گروهی دارند.

ایرانی ادامه داد: همه مشکلات را می‌بینند و باید برای حل آنها تلاش کنند تا آینده جوانان کشور از امروز بهتر باشد.

وی اظهار داشت: راه سختی در پیش است ولی با این وجود ملت ما مرد میدان و توان اداره کشور در زیر سایه مقام معظم رهبری را دارا هستند.

ایرانی گفت: یک سری مشکلات وجود دارد و قرار نیست که امروز و با توجه به این فضا، یک شبه حل شود.

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند مشکلات را وارونه و با سیاسی کردن آن فضا را امنیتی جلوه بدهند.

ایرانی اظهار کرد: همه ما به رای دادن در جشن ملت ایران که باید همگان در آن حضور پیدا کنند دعوت شده‌ایم زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب دموکوراسی، توسعه، پیشرفت کشور و اراده حاکمیت و ملت نیز از صندوق رای می گذرد.

وی گفت: جوامع مختلف برای رسیدن به دموکوراسی و آزادی و مردم سالاری هزینه کردند که ایران اسلامی نیز این هزینه را انجام و به دموکراسی از نوع اسلامی و مردم سالاری دینی دست یافته است.

ایرانی اضافه کرد: در این صحنه گزینه دیگری وجود ندارد و باید همگان پای صندوق رای حاضر شوند و برای رسیدن به توسعه همه جانبه باید تمام تلاش‌‏ها انجام شود.

وی بیان کرد: امیدواریم همگان بتوانند در این عرصه نقش موثر را در توسعه کشور به نیکی انجام و به وظایف خود عمل کنند.

ایرنی تصریح کرد: در حوزه سیاسی امروز به عنوان یک روز تعیین کننده در کشور است زیرا نتخابات به منزله بهار سیاست است و باید از هر فرصتی برای دعوت به حضور مردم در پای صحنه کرد.

وی افزود: اگر برخی این را بر نمی‌تابند باید بگویند که بجز دعوت و حضور مردم چه گزینه دیگری برای حل مشکلات جامعه در پیش دارند.

وی تاکید کرد: گزینه حل مشکلات، قانون و حضور در صحنه‌ای است که ملت در آن تعیین کننده هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهرگفت: همدلی، رضایت هر چه بیشتر مردم، تمرکز مطلق بر انجام وظیفه، اخلاق محوری، توسعه سازمان با افزایش جمعیت زیر پوشش، تعامل سازنده با همه دستگاه‌ها بویژه نمایندگان استان بوشهر در اولویت کاری مدیریت جدید تامین اجتماعی خواهد بود.

عباس دیری افزود: رعایت انصاف و عدالت با همکاران، مبارره با فساد اداری و ترویج اخلاق دینی و معنویت از دیگر رویکردهای مدیریت جدید تامین اجتماعی در استان بوشهر خواهد بود.

وی ادامه داد: معیشت و رفاه کارکنان، آموزش آنها، تعامل با اصحاب مطبوعات و رسانه با توجه به کارکرد موثر آنها، پیگیری مطالبات مسئولان ارشد سازمانی و استانی، برنامه‎‌محوری و نظم محوری در این مسیر با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در مسیر خدمت سعی بر تقویت نقاط قوت است و چنانچه نقطه ضعفی وجود دارد به تدریج با انتقاد سازنده برطرف شود تا اهداف سازمان به یک هدف مناسب دست پیدا کند.

سید جواد رکاب پور افزود: اگربتوان حتی یک روز یک تخت بیمارستانی یا درمانگاه زودتر به مرحله بهره‌‏برداری برسد می‌توان جان یک یا چند بیمار را نجات داد.

وی بیان کرد: در این مسیر تمام توان خود را به کار می‌گیرم تا بهترین خدمات را به مردم استان بوشهر ارائه شود.

 در این آیین عباس دیری به عنوان مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و سید جواد رکاب‏پور به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی معرفی شدند و از تلاش‌‏های عبدالله شیرکوند به عنوان مدیرکل سابق و زهرا نویدی فرد به عنوان مدیر سابق درمان تامین اجتماعی در استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار