دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:
تابناک- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در تاریخ ۱۷ اردیبشهت ۱۴۰۰، مجموع بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۳۶۲ نفر است. 
کد خبر: ۹۶۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 07 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک ازبوشهر، سعید کشمیری  گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته ۷۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۸ مورد به کرونا قطعی است.

وی با اشاره به بستری ۴۶ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی استان بوشهر ۱۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی با اشاره به فوت ۱۰۷۵ هم استانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جزییات موارد فوتی ۱۷ اردیبهشت‌ماه در استان بوشهر را چنین اعلام نمود: متأسفانه یک آقای ۶۸ ساله با مشکل پلاکت خون و یک بانوی ۸۱ ساله با بیماری قلبی،  دو هم استانی ما بودند که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با احتساب موارد مثبت امروز، از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷۹۰۶  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار