عضو کمیسیون امنیت مجلس:
تابناک-  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی به نفع مردم و کشور نیست.
کد خبر: ۹۵۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 22 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، ابراهیم رضایی در گزارش دهمین ماه فعالیت خود به مردم در مورد سوالی در مورد عملکرد دولت اظهار داشت: این روزها با تصمیم اشتباه و غیرکارشناسی رئیس جمهور شاهد وضعیت بدی از نظر کرونا هستیم و رییس دولت فجایع کرونایی اخیر دخیل است.

وی اضافه کرد: این وضعیت حتما راه حل داشت و می‌شد از بالا رفتن تعداد ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونایی جلوگیری کرد و در ایام عید می‌توانستیم فوتی‌ها را نزدیک به صفر کنیم ولی تصمیمات اشتباه بود و شاهد وضعیت فاجعه‌باری در کشور هستیم.

 نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اینها سلامت مردم را هم به گروگان گرفته‌اند، تاکید کرد: کارشناسان و وزارت بهداشت بارها و بارها تذکر دادند ولی رئیس جمهور تصمیم خودش را گرفت.

 وی با اشاره به اینکه دولت فعلی ضعیف‌ترین دولت در این چهل سال است، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که با رای مردم یک دولت کارآمد روی کار بیاید و کشور از دست این مدیریت ضعیف نجات یابد.

 رضایی با اشاره به اینکه عقیده داریم که برخی در این دولت برای کشور و مردم مضر هستند، تصریح کرد: عقیده داریم که این شیوه اداره کشور صحیح نیست؛ یک روز روغن نیست، روز دیگر مرغ نیست، یک روز سیمان نیست و روز دیگر برنج. در این کشور نباید این همه فقیر و نیازمند و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و .. . داشته باشیم.

 عضو کمیسیون اصل نود مجلس در پاسخ به برخی مطالبات مبنی بر استیضاح رییس‌جمهور، بیان کرد: علی‌رغم ضعف شدید مدیریت در کشور و تصمیمات اشتباهی که رئیس جمهور در زمینه‌های مختلف داشته است، استیضاح رئیس جمهور را در این شرایط به نفع مردم و کشور نمی‌دانم.

وی اضافه کرد: استیضاح رئیس جمهور در شرایط کنونی بسیار پرهزینه است و به مصلحت نیست. نه اینکه رئیس جمهور توان اداره کشور را داشته باشد ولی باید توجه کنیم که در آستانه انتخابات هستیم و اگر رئیس جمهور استیضاح شود باز هم ۵۰ روز معاون اول امور را در دست خواهد داشت که تغییری ایجاد نمی‌شود و دوباره به انتخابات می‌رسیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این شرایط چاره‌ای نداریم جز اینکه روزهای باقی‌مانده این دولت را تحمل کنیم تا این روزهای تلخ هم تمام شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار