مدیر کل زندان های استان بوشهر:
تابناک- مدیر کل زندان های استان بوشهر گفت: با هدف تحقق اشتغال ۸۰ درصدی و بررسی موانع و ارائه راه کارهای توسعه اشتغال جلسه ای در زندان ها برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ 21 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، اولین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی اداره کل به ریاست مقبلی  با هدف تحقق اشتغال ۸۰ درصدی و بررسی موانع و ارائه راه کارهای توسعه اشتغال در زندان ها برگزار گردید.

در این جلسه تمامی اعضا به ارائه پیشنهادات و اقدامات لازم جهت تحقق اشتغال ۸۰ درصدی در سال جاری پرداختند . در ادامه رضا مقبلی،  اشتغال در زندان ها را بعنوان یک تکلیف و اولویت مهم دانست که با تحقق آن آرامش و امنیت نه تنها به خود زندانی بلکه تمامی واحدها در زندان نیز در آرامش و امنیت خواهند بود.

وی در این راستا افزود : بایستی تمامی فرصت ها و ظرفیت های موجود و همچنین از تک تک زندانیان استعداد یابی بعمل آید و متناسب با پتانسل های موجود زمینه اشتغال برای ۸۰% زندانیان فراهم گردد.

وی در ادامه از تلاش های صورت گرفته در حوزه اشتغال و حرفه آموزی و همکاری خوب بنیاد تعاون زندانیان تقدیر نمود و در پایان مصوباتی جهت اجرا و حرکت به سمت اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان تصویب گردید. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار