استاندار بوشهر:
تابناک- استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرا طرح بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل دشتستان گفت: در این راستا اجرای مصوبه دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات کم بهره از سوی بانک‌ها تسریع شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ 21 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان بانک‌های استان بوشهر، گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم را یکی از مأموریت‌های مهم بانک‌ها دانست و اظهار داشت: در سال تولید، پیشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید در گره‌گشایی از مشکلات در بخش‌های مختلف اقتصادی و بانکی تلاش ویژه شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بانک‌های استان در رونق و جهش تولید خوش درخشیدند گفت: تلاش بانک‌ها در تحقق شعار جهش تولید قابل تحسین است که در این راستا اقدامات مهمی در این حوزه انجام شد.

گراوند با تاکید بر توجه به اشتغال روستایی و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده افزود: بانک‌ها باید نسبت به تسهیل‌گری در بخش اشتغال روستایی و بازسازی، نوسازی و مرمت واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از حوادث گوناگون حساسیت بیشتری داشته باشند.

وی، با اشاره به سیل آذر ماه سال قبل و تخریب بخشی از واحدهای مسکونی در دشتستان تصریح کرد: در پی این حادثه هیئت دولت برای بازسازی و خدمات‌رسانی به مردم آسیب‌دیده اعتبارات و بودجه‌ای تصویب و به بانک‌ها ابلاغ کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق تعهدات دولت از سوی بانک‌های عامل خاطر نشان کرد: مصوبه دولت در بازسازی و خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان سیل در دشتستان باید در همه بخش‌ها به سرعت عملیاتی شود که بنیاد مسکن در این بخش خوب عمل کرد و در این راستا اجرا مصوبه دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات کم بهره از سوی بانک‌ها باید تسریع شود.

گراوند، با تاکید بر توجه به تسهیل‌گری از سوی شبکه و نظام بانکی خاطر نشان کرد: در حوادث و وقایع گوناگون باید باری از دوش آسیب دیدگان برداشته نه اینکه بر بار آنان افزوده شود.

وی، در ادامه با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در شعب بانک‌ها برای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و خدمات به مراجعه کنندگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بانک‌ها ارائه شود.

استاندار بوشهر شرایط و وضعیت کنونی برای کنترل بیماری کرونا را حساس و مهم دانست و بیان کرد: بانک‌ها نقش مهمی در کمک برای مهار این بیماری و کاهش ابتلا به کرونا دارند.

گراوند با اظهار امیدواری برای گذر از این شرایط بحرانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: برای رسیدن به آرامش و مصون ماندن از ابتلا به بیماری کرونا، باید رعایت دستورالعمل بهداشتی در دستور کار همه آحاد جامعه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار