معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، گفت: از اینکه مردم این منطقه سالم هستند خوشحال هستیم و خسارت ها جبران و بهتر از گذشته منازل خسارت دیده مردم ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۹ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی  در بازدید از مناطق آسیب دیده از زلزله روستاهای بخش مرکزی گناوه افزود: باتوجه به وضعیت و شرایط کرونایی و وضعیت بیمارستان‌ها ، اتفاق روی داده به یک معجزه شبیه بود که با خسارات سنگینی و صدمات جانی مواجه نیستیم.

وی بیان کرد: از اینکه مردم این منطقه سالم هستند خوشحال هستیم، خسارت ها جبران و بهتر از گذشته منازل خسارت دیده مردم ساخته می‌شود.

ایرانی اظهارداشت: همدلی ، همراهی و همدردی نسبت به جامعه باارزش ترین و بهترین فرهنگی است که در سختی ها نشان می دهیم ما یک خانواده بزرگ و از هم جدا نشدنی هستیم و روح ایثار و نوع دوستی در میان ما حاکم است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: رئیس جمهوری از طریق معاون اول در ساعات اولیه وقوع حادثه زلزله با استاندار بوشهر تماس گرفتند و مسایل وضعیت مناطق و روستاهای زلزله زده را پیگیری کرده و دستورات را لازم در خدمت رسانی به مردم را صادر کردند.

وی بیان کرد: گزارش کامل خسارت ها پس از برآورد نهایی و جمع بندی به ستاد بحران کشور اعلام شده است.

ایرانی افزود: عوامل اجرایی برآوردهای لازم و اولیه خسارت ها را انجام دادند و پس از گزارش فرماندار، پیگیری های لازم برای جبران خسارت به روستائیان انجام می‌شود.

وی با اشاره به پس لرزهای متعدد در گناوه بیان کرد: پس لرزهای اتفاق افتاده براساس گزارش موسسه ژئوفیزیک تهران خیلی پایین است و  جای نگرانی نیست هرچند مردم باید مراقبت های لازم را مدنظر بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تقدیر از همه عوامل اجرایی شهرستان گناوه گفت: از خانوارهای کمیته امداد حادثه دیده بازدید صورت گرفت و افراد تحت پوشش و بی سرپرست مورد توجه بیشتر قرار می گیرند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار