دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:
تابناک- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ دوشنبه 30 فروردین ماه1400، 460 نفر است. 
کد خبر: ۹۵۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 103 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 46  مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 83  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 46  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: 60 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 28 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

 کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 6  مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 3 آقا با 56، 70  و 56 سال سن با سابقه بیماری دیابت و 3 خانم با 86، 57 و 86 سال سن با سابقه بیماری قلبی ، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تا کنون  958 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 31383 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 کشمیری اظهار کرد: همچنان تعداد موارد مبتلا و بستری در استان بوشهر روند رو به رشد و افزایشی می باشد، که برای پایان این دوره از بیماری نیاز به همراهی آحاد مردم است.  

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار