استاندار بوشهر:
تابناک- استاندار بوشهر از تجهیز بیمارستان‌های استان برای رسیدگی به بیماران کرونایی خبر داد و گفت: در این راستا با پیگیری‌های انجام شده در همه بیمارستان‌های استان بوشهر دستگاه اکسیژن‌ساز نصب شد ه است.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 19 April 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر کنترل و نظارت جدی مدیران دستگاه های اجرایی بر رعایت اجرای محدودیت های اعمال شده اظهار داشت: شخص مدیر دستگاه مسئول حسن اجرای محدودیت های اعمال شده است و با توجه به اعمال محدودیت های جدید کارکنان ادارات،  اگر یک مدیر، کارمندی را اجبار کند از شهرهای اطراف به محل کار خود در بوشهر بیاید، گزارش این تخلف را به استانداری ارائه کرده تا با مدیر متخلف برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه از رعایت اجرای محدودیت ها در استان رضایت ندارم، بیان کرد: اگر پروتکل ها و محدودیت های اعمال شده را به خوبی رعایت نکنیم با محدودیت های شدیدتری مواجه خواهیم شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ارتباط با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی باید وظایف خود در رابطه با مقابله با کرونا انجام دهند، فرمانداران موضوع کنترل و نظارت بر حسن اجرای محدودیت ها در شهرستان ها را با جدیت دنبال کنند.

گراوند با قدردانی از همراهی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه در مقابله با کرونا گفت: همچنان کنترل ورودی های استان و شهرها با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال شود، چرا که اگر محدودیت های اعمال شده و پروتکل ها را رعایت نکنیم باید منتظر افزایش آمار فوتی ها باشیم.

وی با قدردانی از تلاش دانشگاه علوم پزشکی برای واکسیناسیون کرونا بیان کرد: با توجه به سهمیه جدید واکسن کرونا به استان، انتظار است واکسیناسیون گروه های اولویت دار، با سرعت و جدیت ادامه یابد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار