معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
تابناک- معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست شورای اطلاع رسانی روز ۲۳ فروردین گفت: گام پنجم طرح شهید سلیمانی شامل گام چهارم به علاوه واکسیناسیون می باشد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 13 April 2021

به گزاشر خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد مهدی خواجه ئیان تاکید کرد: انجام واکسیناسیون نافی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیست و تا زمانیکه واکسیناسیون به میزان ۷۰ درصدجامعه نرسد هیچگونه ایمن سازی وجود ندارد و همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل ضروری است.

وی با اشاره به گردش ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور اضافه کرد: سرعت زیاد انتقال ویروس، شتاب بالای انتشار بیماری در بدن و ابتلای افراد سن پایین از ویژگی‌های این ویروس جهش یافته است.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهرخاطر نشان کرد: تا هفته گذشته روزانه بیش از ۲هزار و ۲۰۰ تست کرونا در استان بوشهر از افراد گرفته می‌شد که در نتیجه بخش قابل توجهی از تست این افراد مثبت بوده است.

خواجه ئیان دامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در هفته‌ گذشته 8 هزار کیت و در هفته جاری ۵ هزار که در مجموع  13 هزار کیت آزمایشگاهی به استان بوشهر رسید که در بین شهرستان‌ها توزیع شده است که انتظار می‌رود با تامین کیت‌های مورد نیاز آزمایشگاهی تا هفته آینده مشکلی در این زمینه در این استان وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: در این شرایط حساس و سخت شیوع ویروس در جامعه و وضعیت بحران در استان انتظار می رود که مردم به یاری کادر درمان بشتابند و در این جنگ پیش رو  با دشمن ناپیدا سنگر را خالی نکنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار