معاون استاندار بوشهر:
تایناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص برخی سفرهای تبلیغاتی کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به شهرها گفت: این داوطلبان هنوز ستادی ندارند و برای سفر به شهرهای مختلف و برخی امور حفاظتی باید درخواست بدهند تا روال قانونی طی شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد تقی ایرانی با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تمامی شیعیان جهان و برخورداری همه مردم از برکات این ماه مبارک در توسعه و پیشرفت ایران زمین بیان کرد: نام گزاری امسال به عنوان سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها از طرف مقام معظم رهبری به موانع پیش روی چرخ تولید در کشور کمک کرده تا با رفع موانع، چرخ تولید در کشور با سرعت بچرخد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با اشاره به موج جدید ویروس کرونا در استان بوشهر و بالا رفتن موارد مبتلایان در این استان عنوان کرد:  امیدواریم با همکاری و تلاش های شبانه روزی کادر درمان در جبهه سلامت و سازمان ها و ادارات مرتبط و همکاری و همیاری همیشگی مردم فرهیخته این استان از این دوره با سلامتی گذر کرده و با کمترین تلفات مواجه باشیم.

 ایرانی افزود: متاسفانه در پایان سال گذشته و عادی انگاری مردم و رفت و آمدهای مردم در عید و بالا رفتن آمار دید و بازدید های خانوادگی ،علی رقم رعایت خوب مرد در ماه های قبل شاهد بالا رفتن شمار مبتلایان در این استان بوده و موج چهارم در بوشهر با وضعیت قرمز روبرو شد.

وی اظهار داشت: ما امروز در حالت آماده باش و جنگی قرار داریم و همه جوامع و کسب و کارهای و وضعیت اقتصادی مردم به صورت مستقیم با این ویروس درگیر شده و به همین منظور تمامی مردم به صورت جهادی باید کمک کرده و از تمام ظرفیت های موجود در مبارزه و ریشه کن کردن این ویروس استفاده کنیم.

 ایرانی در ادامه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی ها و جلسات متعدد به صورت مجازی و غیر حضوری با دستگاه های مختلف در این خصوص  تمهیدات و اقدامات لازم پیش بینی شده و دستگاه های مختلف از قبیل دادستانی، نیروی انتظامی، دارایی، ثبت اسناد و .. استعلامات لازم را انجام داده تا این انتخابات به نحو احسن و هرچه باشکوه تر در جای جای کشور عزیزمان ایران با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای انجام بپذیرد.

وی ابراز داشت: انتخابات باید با سلامت و رعایت  تمامی اصول اخلاقی و قانونمند برگزار شده و هر کسی که در این عرصه ورود کرده باید توان و کارایی خود را به عرصه نمایش عموم گذاشته و از تخریب دیگران و تشویش اذعان عموم خوداری نماید.

ایرانی، در باره برخی سفرهای تبلیغاتی کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به شهرها بیان کرد: این داوطلبان هنوز ستادی ندارند و برای سفر به شهرهای مختلف و برخی امور حفاظتی باید درخواست بدهند تا روال قانونی طی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه انتخابات برای همه ما مهم است گفت: با توجه به فضای امروز بین‌الملل و در این شرایط دشواری که بر ما تحمیل شده همه باید همراه و هم صدا باشیم و در این کارزار سیاسی مهم با وحدت و انسجام گام برداریم و در برابر توطئه‌های دشمن از دستاوردها و آرمان‌های امام (ره) و شهدا محافظت کنیم.

به گفته ایرانی، ۲۷۴ داوطلب زیر ۳۰سال، ۵۷۳ نفر ۳۰ تا ۳۵ سال، ۶۲۲ تن ۳۶تا ۴۰ سال، ۴۷۸ داوطلب در رده سنی ۴۱تا ۴۵ سال، ۴۱۲ نفر ۴۶ تا ۵۰ سال، ۲۶۸ تن ۵۱ تا ۵۵ سال، ۱۲۸ نفر ۵۶ تا ۶۰ سال، ۸۷ داوطلب در رده سنی ۶۱ تا ۶۵سال، ۴۲ نفر در رده سنی ۶۶ تا ۷۰ سال، ۱۴ نفر در رده سنی ۷۱ تا و هفت نفر در رده سنی بالای ۷۵ سال قرار دارند.

وی در باره پراکندگی شغلی داوطلبان گفت: از مجموع داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی در استان بوشهر یکهزار و ۴۵۰ نفر دارای شغل آزاد، ۶۲۰ نفر کارمند، ۱۷۳ نفر فرهنگی، ۱۰۵ نفر کشاورز، ۲۰۴ نفر بازنشسته، ۷۲نفر بیکار، چهار استاد دانشگاه ،۲ پزشک، ۱۱ روحانی، سه وکیل و ۳۵۷ نفر در سایر مشاغل هستند.

ایرانی یادآور شد: شمار داوطلبان شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان بوشهر نسبت به دور پنجم ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در باره تائید صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر در این استان گفت: کار تائید صلاحیت این افراد در مهلت قانونی که روز گذشته ۲۲ فروردین ماه بود به پایان رسید و براین اساس ۹۸ درصد از داوطلبان مورد تائید هیات‌های اجرایی قرار دارند و همه شهرهای استان نیز به حد نصاب در نام نویسی انتخابات شورای اسلامی رسیده‌اند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه رعایت کردن مردم سلامتی جامعه را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که عادی انگاری در جامعه باعث شود تا این موج جدید تبدیل به به یک خطر بزرگ و جبران ناپذیر شده و موجب اتفاقات ناگواری در استان بوشهر باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار