معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه دولتی‌ها باید تا آخرین لحظه با انگیزه کار کنند، گفت: زمینه شرکت همه سلیقه‌ها در انتخابات باید فراهم شود.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 09 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمد تقی ایرانی در همایش فرمانداران سراسر استان که در فرمانداری عسلویه برگزار شد، اظهارداشت: مردم منتظر گشایش در دو حوزه اقتصادی و رقابت های انتخاباتی هستند و این دو مولفه می تواند بر فضای انتخابات و مشارکت مردم تاثیر زیادی داشته باشد.

 وی با اشاره به تاثیر رقابت معنی دار و واقعی بر مشارکت حد اکثری، افزود: مقام معظم رهبری تکلیف همه ارکان نظام اسلامی را مبنی بر مشارکت حد اکثری مشخص کرده است، بنا براین اگر می خواهیم شاهد انتخابات پر شور باشیم باید زمینه را برای گشایش اقتصادی و فعالیت های کسب و کار فراهم کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: مردم نباید احساس کنند نهاد انتخابات به امر دسته چندمی تبدیل شده است، چرا که اصل در نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی مردم هستند و به همین سبب نیز امام (ره) میزان را رای مردم قرار دادند. 

ایرانی با اشاره به فضای انتخاباتی استان تصریح کرد: بتدریج فضای سیاسی استان رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد و در فضای واقعی و مجازی این امر در حال شکل گیری است که امیدواریم فضای رقابت و چینش داوطلبان به مرور روشن تر  شود و مردم بتوانند تحلیل واضح تری از صحنه رقابت انتختبات ۱۴۰۰ داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اجرای فرایندهای انتخابات در استان خاطرنشان کرد: تا کنون تمامی فرایندهای اجرای انتخابات از جمله تشکیل هیات های اجرایی، ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا و بررسی صلاحیت های داوطلبان شوراهای شهر در هیات های اجرایی مطابق تقویم انتخابات و قانون انتخابات بخوبی اجرا شده و فرمانداران و بخشداران استان عملکرد بسیار مناسبی داشته اند که باید از همه دست اندر کاران در این خصوص تقدیر کرد.

 وی با اشاره به ماههای پایانی دولت تدبیر و امید نیز گفت: باید تا لحظه آخر با همان انگیزه روزهای اول کار کرد و تا لحظه آخر حضورمان به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی خدمات دولت را منعکس کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در پایان با اشاره به برنامه ریزی و تمهیدات مناسب برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و تیره های عشایری عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم در ستاد انتخابات استان و فرمانداری ها و بخشداری ها برای برگزاری انتخابات در تراز جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده است که امیدواریم با زمینه سازی مناسب فضای اقتصادی و سیاسی شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حد اکثری مطابق منویات مقام معظم رهبری باشیم.  

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار