فرماندار بوشهر:
تابناک- فرماندار بوشهر گفت: طبق ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با قرمز شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان بوشهر اصناف دو، سه و چهار در این شهرستان باید تعطیل باشند.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 04 April 2021

به گزارش تابناک بوشهر، عباس جمشیدی امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان بوشهر با تشکر از همکاری کلیه اعضای ستاد در سال ۹۹، اظهارداشت: تلاش شد با همراهی و همکاری بتوانیم این بیماری را در شهرستان کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه باید اطلاع رسانی در خصوص وضعیت شیوع این بیماری و نحوه رفتار در این شرایط به مردم اطلاع رسانی شود، افزود: به هر میزان که تلاش صورت گیرد اما اگر همراهی مردم نباشد موفق نخواهیم بود.

فرماندار بوشهر با عنوان اینکه اکنون تعداد بستری ها در بوشهر افزایش یافته است، بیان کرد: به مراتب با این شرایط فوتی ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

جمشیدی با برای اینکه برای برخورد با متخلفین رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ اغماضی پذیرفته نیست، تصریح کرد: از امشب نیروی انتظامی در نقاط مختلف برای نظارت بر عدم تردد پس از ساعت ۲۲ حضور دارد.

وی گفت: طبق ملی ستاد مبارزه با ویروس کرونا با قرمز شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان بوشهر اصناف دو، سه و چهار در این شهرستان باید تعطیل باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار