در سال گذشته محقق شد؛
تابناک- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال گذشته میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به نیازمندان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 04 April 2021
پرداخت 58 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان بوشهری

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  احمد لطفی با اشاره به اینکه هدف اصلی راه اندزی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه است گفت: تمام تسهیلات پرداختی این صندوق به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون سود و کارمزد به نیازمندان پرداخت می شود.

وی در ادامه افزود: جذب سپرده نیکوکاران و مشارکت در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان بدون هیچ سودی نیکوترین خدمتی است که انسان به همنوع خود می‌تواند انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اکنون صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با گستره خدماتی که در کل کشور دارد به همه آحاد جامعه و نیازمندانی که حتی تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، خدمتی ارائه می دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته 58 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت‌ شده است گفت: این مبلغ تسهیلات برای 6 هزار و 511 مورد فقره پرونده پرداخت شده است.

لطفی در ادامه با اشاره به اینکه این تسهیلات در سر فصل های مختلف اشتغال،کارگشایی، خرید و ودیعه مسکن پرداخت شده است گفت: 9 میلیارد تومان تسهیلات برای بخش اشتغال،22 میلیارد تومان برای امر کارگشایی،16 میلیارد تومان برای ساخت مسکن و 11 میلیارد دیگر برای ودیعه مسکن به نیازمندان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق قر ض ا لحسنه امداد ولایت از سپرده گذاری خیران، ادارات وسایر دستگاه‌ها استقبال می‌کند و طبق تفاهم نامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند، گفت: برنامه ریزی هدفمند برای جذب سپرده‌های مردمی، تسریع در ارائه تسهیلات و پیگیری وصول مطالبات از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع را از مزایای این صندوق عنوان کرد.

لطفی در پایان از تمام خیران و مردم نیکوکار برای سپرده گذاری در این صندوق دعوت کرد تا با این کار بتوان مشکلات بیشتر نیازمندان را رفع کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار