تابناک- غلامعلی رخشانی‌مهر در بوشهر گفت: طبق مصوبه دولت هر سال از آغاز اردیبهشت ۷ درصد به تعرفه برق مشترکان اضافه می‌شود که امسال هم مانند هر سال این افزایش انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 03 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک بوشهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در بوشهر پس از معرفی مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ۳۷ میلیون مشترک برق در کشور داریم که روزانه ۳۶ هزار مگاوات برق برای مصرف آنان نیاز است.

غلامعلی رخشانی‌مهر به گزارش خبرگزاری صداوسیما در ادامه گفت: در اوج مصرف برق که تابستان است، این میزان به ۶۰ هزار مگاوات می‌رسد.

او اضافه کرد که ۳۰ میلیون مشترک از این ۳۷ میلیون، مشترکان خانگی هستند که بیش از ۲۲ هزار از این ۶۰ هزار مگاوات مصرف را برای وسایل سرمایشی دارند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر هم‌چنین به خبرنگار ما گفت: از آغاز آبان پارسال طرح «برق امید» برای مدیریت مصرف اجرایی شده است و مشترکانی که این الگو را رعایت کنند مشمول تخفیف ۱۰۰درصدی می‌شوند.

غلامعلی رخشانی مهر اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود شمار مشترکان برخوردار از برق امید تا پایان آبان امسال به ۹ میلیون مشترک در سراسر کشور برسد.

او گفت: طبق مصوبات دولت هر سال در آغاز اردیبهشت  ۷ درصد به تعرفه برق اضافه می‌شود که امسال هم مانند سال گذشته این اتفاق خواهد افتاد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: بوشهر استانی با شرجی و گرمای بالا در تابستان است که باید تلاش خود را به‌کار گیریم تا سهم بوشهری‌ها خاموشی نباشد.

مهرداد ستوده با بیان این‌که در بوشهر بیشتر مصرف برق، خانگی است، به مدیران این شرکت گفت که «در تابستان آخر دولت کاری نکنید که مردم با خاطره بد با این دولت خداحافظی کنند.»

تأمین اعتبار برای تکمیل برق آب‌شیرین‌کن مپنا و انجام طرح رودشور، نوسازی پایه‌های فرسوده برق و ایستگاه جائینک از دیگر مواردی بود که ستوده در این نشست بر آن تأکید کرد.

در این آیین از ۱۸ ماه فعالیت اردشیر مذکوری قدردانی و حشمتی به‌عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار