معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور:
تابناک- معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: با رایزنی‌های مختلف پیگیر تجهیز داروخانه جمعیت هلال احمر استان بوشهر به داروهای خاص هستیم.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 31 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، فرید مرادیان امروز در دیدار با استاندار بوشهر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با وجود تحریم ها و کمبود امکانات ، توانسته است تسکین آلام بشری در حوادث مختلف برای مردم باشد، اظهارداشت: با حمایت داخلی از تامین لوازم درمانی و دارویی می توان در حوادث ها به سرعت عمل کرد.

وی افزود: در مبحث درمانی در حوادث یکی از ملزومات مهم تامین دارو های خاص است که در صورت بحران ، اقلام ضروری کمیاب می شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: در این بخش عملیات درمانی ما را با مشکل مواجهه میکند و در این مبحث خواستار همکاری شما درباره صدور مجوز های لازم جهت تامین داروهای خاص در داروخانه جمعیت هلال احمر استان هستیم.

  استاندار بوشهر نیز در این نشست با قدردانی از تلاش های بی وقفه جمعیت هلال احمر در سال گذشته گفت: با جدیت پیگیر این مسئله هستیم و با اقدامات انجام شده در حال رایزنی با وزارت بهداشت برای صدور مجوز های لازم و تامین داروهای خاص و مورد نیاز هم استانی ها در داروخانه جمعیت هلال احمر استان بوشهر هستیم.

لازم به ذکر است معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور و هیئت همراه جهت بازدید یک روزه امروز صبح چهارشنبه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ وارد استان بوشهر شده اند.

داروخانه هلال احمر بوشهر به داروهای خاص تجهیز می‌شود

داروخانه هلال احمر بوشهر به داروهای خاص تجهیز می‌شود

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار