تابناک- رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثربرخورد پراید با یک دستگاه سواری آریو در شهرستان دشتستان یک نفر کشته و 4 تن مجروح شدند.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 29 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری اظهار داشت: ساعت ۱۲روز گذشته به دنبال اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگي در شهرستان "دشتستان" محور "سعد آباد- وحدتیه " بلافاصله ماموران پليس راه و انتظامي به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، یک دستگاه پراید با 6 نفرسرنشین با سواری آریو برخورد کرده که راننده و تمامی سرنشینان خودروها مصدوم که توسط اورژانس به بیمارستان شهید "گنجی" برازجان انتقال داده می شوند ولی متاسفانه یک نفر از سرنشینان پراید بدلیل شدت جراحات وارده در آن محل فوت می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان تصادفات رانندگی پلیس راه عدم رعایت حق تقدم هنگام دور زدن از سوی راننده پراید اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از رانندگان خواست، حتما به توصیه های پلیس توجه کرده، از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار