رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین ماه ۱۱۵۵ ماموریت ترافیکی و غیر ترافیکی در استان انجام و به یک هزار و ۱۸۷ مصدوم خدمات رسانی شده است.
کد خبر: ۹۵۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 27 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالرحیم دادجو اظهارداشت: از این شمار ۳۸۵ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۷۷۰ ماموریت غیرترافیکی بوده است.

وی بیان کرد: از کل مصدومان ۴۴۰ مصدوم مربوط به حوادث ترافیکی و ۷۴۷ مصدوم نیز غیر ترافیکی هستند. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در این مدت ۴۵ مورد فوت به اورژانس اعلام شده که هشت مورد آنها مربوط به حوادث ترافیکی و ۷۳ مورد غیرترافیکی بوده است.

دادجو اظهار کرد: ۳۵۴ نفر از مصدومان در محل درمان و ۷۸۸ نفر نیز به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین ماه ۲ مورد زایمان موفق در آمبولانس، یک مورد احیا موفق، یک مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن و ۲۸ مورد حادثه ویژه شامل حوادث ترافیکی بالای پنج مصدوم، تیراندازی، چاقو خوردگی و سایر موارد دیگر در استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: ۵۵ پایگاه امدادی شامل ۲۱ پایگاه شهری، ۳۴ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی در استان مستقر شده و در حال خدمت ‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

دادجو اظهار کرد: بازرسان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر در سه قطب شمال، جنوب و شرق استان هر روز از پایگاه‌های اورژانس بازدید به عمل می‌آورند و تمام گزارش‌ها به صورت آنلاین ارائه  و در گروه مدیران روزانه برای رفع کاستی‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار