معاون صمت بوشهر:
تابناک- معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تامین ۵۰۰ تن میوه برای ایام نوروز در استان گفت: تاکنون ۲۰۰ میوه تنظیم بازار توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ 27 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، رضا جمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تأمین نیازهای مردم استان بوشهر در ایام نوروز برنامه‌ریزی و تلاش خوبی صورت گرفته و کمبودی در بازار نداریم.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر نحوه توزیع و قیمت گذاری کالاها در سطح بازار استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف و کم‌کاری می‌توانند به ما گزارش دهند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم در استان خبر داد و اضافه کرد: هیچ کمبودی در زمینه توزیع مرغ در استان بوشهر نداریم.

وی از تأمین ۵۰۰ تن میوه شامل سیب زرد و قرمز و پرتقال برای ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای عید نوروز تاکنون در استان بوشهر ۲۰۰ تن پرتقال و سیب تنظیم بازار توزیع شده است.

جمالی قیمت پرتقال را ۱۱ هزار تومان و قیمت سیب را ۹ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و افزود: شعب توزیع در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار