نماینده ولی فقیه در استان بوشهر؛
تابناک- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تضعیف بسیج و سپاه حرام و حمایت و تقویت آن واجب است.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 17 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست ویدئو کنفراسی با خبرنگاران، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: حضرت سیدالشهدا (ع) محبوب جهان آفرینش و طریق شفاعت و عنایت خداوندی است.

نویسنده کتاب چهارده جلدی «انوارالهدی» با بیان اینکه امام حسین (ع) تجلی تمامی اسلام ناب محمدی (ص) است، افزود: امام حسین (ع) مایه بقاء اسلام و عزت و اقتدار مسلمین و الگوی استکبارستیزی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: امام حسین (ع) کانون ولایت، امامت و مهدویت است.

 صفایی‌بوشهری در ادامه تصریح کرد: سومین پیشوای شیعیان حضرت امام حسین (ع) باید الگوی تمامی دولت مردان برای هزینه کردن خود در راه اسلام و مسلمین باشند.

استاد شبکه تربیتی صالحین بسیج و سپاه استان بوشهر عنوان کرد: اگر امام حسین (ع) و نهضت عاشورا نبود، از اسلام، تنها اسمی می ماند و از محتوای آسمانی آن خبری نبود.

وی اضافه کرد: امام حسین (ع) زیبایی و زینت تمام عالم وجود است و من لت و مقام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دنیا، اندکی کشف می شود و عظمت و شکوه منزلت وی، در قیامت نمایان می گردد.

آیت الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه جهان آینده با نام و راه حسین بن علی (ع) شکل می گیرد، گفت: طریق الحسین (ع) مسلک صعود و عوج محبوبیت الهی است.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را مایه اقتدار، افتخار، تمدن آفرینی و استکبارستیزی دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه های پیشرفت و عدالت؛ پیشگام و جلودار بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نماد باشکوه جهاد و ولایتمداری است، تصریح کرد: تضعیف بسیج و سپاه به هر شکل حرام و حمایت و تقویت آن واجب است.

وی گفت: جانبازان انقلاب اسلامی ایران به حضرت ابوالفضل العباس(ع) اقتدا کرده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه افزود: جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامی ایران نماد جهاد و ایثار و صبر و مقاومت می باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار