معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر؛
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای همانند دوره‌های گذشته، دموکراسی ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشند.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵ 17 March 2021

به گزارش تابناک بوشهر، محمد تقی ایرانی در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بوشهر اظهار داشت: باتوجه به اینکه فرصت تعیین شده برای ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر تا ساعت ۱۸ امروز ۲۶ اسفند تعیین شده انتظار می‌رود کسانی که دغدغه خدمت به مردم را دارند از این فرصت باقی مانده برای ثبت نام استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد سال آینده به طور قطع تاثیرگذارترین عرصه همایش ملی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: در این شرایط حساس دنیا نظاره گر تصمیم و عملکرد ملت ایران است و همه در انتظار این هستند که این مردم چگونه عمل می‌کنند.

به گفته ایرانی مردم ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای همانند دوره‌های گذشته، دموکراسی ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشند.

ایرانی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم گفتمان جمهوری اسلامی که مبتنی بر رای ملت است را تثبت و این عزت را در دنیا مشروعیت دهیم باید حضور پرشوری در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشیم.

وی گفت: شعبه‌های رای گیری انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۸۳۶ شعبه در سال ۹۶ در این دوره به ۸۴۲ شعبه و شمار صندوق‌های رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۹۶۱ شعبه به ۹۲۸ صندوق افزایش یافته است.

ایرانی ادامه داد: مردم استان بوشهر در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا برای ۴۳۷ شورای شهری و روستایی، یکهزار و ۴۹۳ عضو انتخاب می‌کنند که از این شمار ۲۱۰ عضو در قالب ۴۰ شورای شهر و یکهزار و ۲۸۳ عضو در قالب ۳۹۷ شورای روستایی هستند.

وی بیان کرد: دشتستان با ۱۰۶ شورا و ۳۶۸ عضو بیشترین تعداد شوراهای شهر و روستا و کنگان با ۱۲ شورا و ۴۸ نفر عضو کمترین شمار شوراها را در استان بوشهر دارند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات  دموکراسی ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشند

مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات  دموکراسی ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشند

مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات  دموکراسی ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشند

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار