تابناک- بر اساس اعلام رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ۲۲ اسفند در همه شهرهای ۲۵ گانه استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 12 March 2021

 

 

گروه استان‌ها- بر اساس اعلام رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ۲۲ اسفند در همه شهرهای ۲۵ گانه استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر ، براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر میانگین رعایت دستورالعمل بهداشتی در استان بوشهر 89 درصد مطلوب و بیش از 90 درصد مردم ضمن استفاده مستمر از ماسک دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند.

 با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم، برای مقابله با کرونا، سفر به استان بوشهر ممنوع است و در این راستا از ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های غیر بومی به استان جلوگیری می‌شود.

 بر اساس آخرین آمارها، 115 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد  15 بیمار بستری در بخش‌های مراقبت ویژه 2 مورد آن با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

در این راستا، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر با تاکید بر رعایت دستورالعمل بهداشتی از برگزاری نماز جمعه در همه شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت: 25 شهر استان بوشهر دارای امام جمعه است که نماز جمعه 22 اسفند در این شهرها اقامه و برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برای همه نمازگزاران را در جایگاه‌های نماز جمعه الزامی دانست و بیان کرد: خطیب نماز جمعه مرکز استان بوشهر حجت‌الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر است.

وی، تاکید کرد: نمازگزاران برای شرکت در نماز جمعه باید  مهر، سجاده و آب آشامیدنی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار