تابناک- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم معرفی حماسه‌آفرینان این شهرستان تاکید کرد و گفت: نیازمند آثار فاخر درحوزه دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 11 March 2021

به گزارش تابناک بوشهر، ابراهیم رضایی چهارشنبه‌شب در آئین اختتامیه جشنواره ادبی و هنری حماسه مجنون در برازجان اظهار داشت: ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا از بزرگترین داشته‌ها و افتخارات ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ هیچگاه به اندازه دوران دفاع مقدس این همه ایثارگری از سوی یک ملت را نداشته‌ایم و وظیفه داریم که این را قدر بدانیم و این حماسه‌های بزرگ را ثبت و ضبط و حفظ کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در زمینه حفظ و ثبت حماسه‌های دفاع مقدس عمیق‌تر عمل کنیم افزود: باید در این زمینه کار اقناعی انجام شود و به سمت عمیق‌شدن برنامه‌ها برویم.

وی با بیان اینکه مخاطبان ما در این برنامه‌ها نباید محدود به گروه خاصی باشد، خاطرنشان کرد: باید دربرگیری این برنامه‌ها بیشتر شده و آثار فاخر و باکیفیت تولید شود و اگر آثار خوب تولید شوند، تضمین‌کننده دیده‌شدن نیز خواهد بود.

رضایی با تشریح برخی از آثار باکیفیت تولید شده در حوزه دفاع مقدس اضافه کرد: در استان بوشهر و شهرستان دشتستان جای کار بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد و کارهای بزرگ چندانی شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: در حوزه مقاومت استان بوشهر تاکنون فقط یک سریال تأثیرگذار ساخته شده و با کمبود آثار روبرو هستیم. شهدای بزرگی را در استان و شهرستان داریم که در اوج ایثار بوده‌اند ولی کار خوب در این زمینه زیاد نداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هر وقت در مسیر شهدا و ولایت حرکت کردیم به موفقیت رسیده‌ایم و هر وقت که فاصله گرفتیم با گرفتاری‌های زیادی روبرو می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه به داشتن هنرمندان متعهد افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: هنرمندان بابصیرت ما در صحنه ایستاده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار