تابناک- رییس پلیبس آگاهی استان از دستگیری متهم قتل پیرمرد ۶۹ ساله در روستای هلیله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ 08 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک در بیمارستان شهدای خلیج فارس ماموران گشت کلانتری ۱۴ تنگک به بیمارستان مراجعه و مشخص شد، فردی ۶۹ ساله ساکن روستای هلیله بر اثر جراحت چاقو در بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ سهرابی عنوان داشت: دختر مقتول به کارآگاهان پلیس اظهار داشت در منزل بودم که پسر ۶ ساله ام مراجعه و اعلام نمود که پدربزرگش در کوچه افتاده که بلافاصله به محل رفتم و به همراه پسر عمویم پدرم را به بیمارستان انتقال دادیم که به علت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با قاضی ویژه قتل پرونده جهت رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع و در اولویت کار کارآگاهان قرارگرفت و با بررسی های انجام شده مشخص گردید که موضوع وقوع قتل بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین احتمالی در دستور کار قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی و بررسی های میدانی متهم به قتل به نام “ج-ح” شناسایی و با همکاری عوامل کلانتری ۱۴ تنگک و یگان امداد شهرستان بوشهر دریک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر شد.

سرهنگ کاراگاه سهرابی تاکید کرد: با انجام تحقیقات فنی و کشف دسته کارد آشپزخانه (الت قتاله) از منزل متهم، وی به ارتکاب قتل با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد و روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار