نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیرعامل تامین اجتماعی؛
تابناک- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ساخت یک بیمارستان عمومی کامل توسط تأمین اجتماعی در این شهرستان گفت: تأمین اجتماعی به تعهدات خود در دشتستان عمل کند.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 04 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، ابراهیم رضایی در ارتباط زنده با مردم در مورد سوالی در مورد کمبود خدمات درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های درمانی با کمبودها و مشکلاتی روبرو است که انتظار می‌رود وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌ای در این زمینه خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

وی اضافه کرد: استان بوشهر به خاطر استقرار صنایع و اشتغال حجم بالای کارگران، سود زیادی را به تأمین اجتماعی وارد می‌کند و همچنین میزبان برخی از بنگاه ها و شرکت‌های بزرگ سازمان تأمین اجتماعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در استان بوشهر با مشکلات و کمبودهای زیادی در حوزه درمانی روبرو هستیم، تصریح کرد: در قبال منفعت و خدماتی که به تأمین اجتماعی داده می‌شود، انتظار داریم این سازمان نیز به تعهدات خود در دشتستان و استان عمل کند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان مهر تأمین اجتماعی در برازجان با حداقل امکانات و زیرساخت‌ها فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز این بیمارستان و همچنین ایجاد درمانگاه در بخش‌های شهرستان دشتستان از مطالبات و انتظارات مردم شهرستان است.

رضایی ادامه داد: انتظار پارتی‌بازی نداریم ولی انتظار داریم که حق این مردم داده شود و حداقل یک بیمارستان کامل و مجهز برای شهرستان دشتستان توسط تأمین اجتماعی ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار