معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛
تابناک- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم تا شش ماه آینده به طور تضمینی در تامین نیازهای کالای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 04 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بوشهر، عباس تابش در حاشیه بازدید از یکی از فروشگاه‌های استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تا کنون ۴ میلیون کالای اساسی از بنادر و گمرکات کشور ترخیص شده است.

وی با بیان اینکه در تامین روغن در کشور هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: در حال حاضر عرضه روغن در بازار بیش از تقاضا است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره بر اینکه ۷ هزار تن روغن به استان بوشهر تخصیص داده شده است، بیان کرد: عرضه کنندگان این کالا با ثبت نام در سامانه می‌توانند این کالا را دریافت کنند و نحوه عرضه نیز توسط کارشناسان ما مورد نظارت قرار می‌گیرد.

تابش با عنوان اینکه ۱۲۰ هزار تن حواله روغن خام صادر شده که به علت کافی نبودن ذخایر واحدهای تصفیه روغن هنوز جذب نشده، تصریح کرد: ۴ هزارو ۵۰۰ تن روغن آب روی آب داریم و ۱۰۰ هزار تن نیز gtcخرید جدید بوده است.

وی با عنوان اینکه در تامین مرغ و شکر نیز مشکلی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: مرغ با قیمت مصوب ۲ هزارو ۴۰۰ در بازار عرضه می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با عنوان اینکه سیب و پرتقال تنظیم بازار در روزهای پایانی سال عرضه می‌شود، گفت: کارشناسان ما بر نحوه عرضه کالا نظارت می‌کنند و با متخلفین بازار برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار