تابناک- مدیرعامل بانک رفاه گفت: در راستای کمک به توانمندی نیازمندان به ویژه مددجویان کمیته امداد، مرکز حمایت‌های اجتماعی و اشتغال محرومان در بانک رفاه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 01 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از خبرگزاری برنا، اسماعیل لله‌گانی اظهار داشت: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی بانک رفاه، با توجه به اینکه سهامدار این بانک سازمان تامین اجتماعی و ۴۲ میلیون نفر از بازنشستگان و کارگران  هستند، همیشه به محرومان و رفع مشکلات آنها توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه مرکز حمایت اجتماعی و اشتغال محرومان در بانک رفاه راه‌اندازی شده است، افزود: فعالیت این مرکز با رویکرد تقویت اشتغال در مناطق محروم فعالیت خود را آغاز کرده است و برای کمک به رفع  مشکلات در این حوزه تلاش می‌کنیم

مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به اینکه کارهای مشترکی با همکاری کمیته امداد انجام شده است، بیان کرد: از جمله این همکاری‌ها می‌توان به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای افزایش توانمندی مددجویان در زمینه اشتغال و همچنین طرح های ایتام و محسنین اشاره کرد.

وی تاکید کرد: این بانک در ۱۰ ماهه امسال تعداد ۱۱,۳۷۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی به مبلغ بیش از ۳.۹۰۷ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

لله‌گانی با اشاره به اینکه در زمان کرونا نیز اقدامات مختلفی در راستای کمک به بخش درمان محرومان و نیازمندان انجام شده است، تصریح کرد: کمک به مراکز درمانی با خرید آمبولانس و تجهیزات پزشکی از دیگر کارهای انجام شده بود که با محوریت مناطق محروم انجام شد.

همچنین شعب این بانک از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه نزد خود و در ۱۰ ماهه نخست سال جاری، تعداد ۴۲ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از ۲۲ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار